5 Aralık 2008 Cuma

YORUM YAZMAK ARTIK ÇOK KOLAY


Nicedir blogumu okuyan kişilerden yorum yazmak konusun da zorlandıklarına dair şikayetler alıyordum,daha önce de belirtmiş olduğum gibi ben bir teknoloji cahiliyim o yüzden ne yapacağımı tam olarak bilmiyordum!Geçen postlardan birinde sağolsun Sinem(Geowyns) de beni "sarhoş kilidini" kaldırmam konusun da uyarınca ki onun varolduğunu bile o gün öğrendim,işin üstüne gittim ve yoğun çalışmalarımın ardından yorum kısmına herkesin rahatça yorumunu bırakabilmesi için gerekli ayarları yaptım,yani bundan sonra yorum yazmanız bir tık kadar uzağınız da sevgili Nevresim Takımı okuyucuları,yorumlarınızı eksik etmeyin hemi,insan bir kez aldımı bağımılısı oluyor!Hadi bakalım parmaklar çalışsın:)

NOT:Küfür yazmayın,yazarsanız da ana-bacı ve bilimum akraba yok(Gülüşmeler)!!

2 yorum:

sinem dedi ki...

hah bak bu pop-up olsun da diyeceğidim neyse ki mahal bırakmamışsın. eferim genç.

alengir dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.