30 Aralık 2008 Salı

HAJNAL HAYAT KURTARIR


Borussia Dortmund takımının Macar orta saha oyuncusu Tamas Hajnal'ın Uefa kupasın da 90.dakika da Udinese'ye attığı golle minik bir Dortmund taraftarının hayatının kurtarılmasına sebep olduğunu biliyormuydunuz!Bu ilginç habere göre Udinese-Dortmund eşleşmesinin 2. ayağı olan ve İtalya da oynanan maçı,babasıyla izleyen küçük Dortmund taraftarı Ben Andernach,Dortmund deplasman da 1-0 önde olduğu sırada saatin geç olmasından dolayı,babası tarafından uyumaya odasına gönderilir.Dortmund'un gol bulması halinde Ben'in odasına gidip gol haberini vereceğine dair söz veren babası,Hajnal'ın 90+2'de attığı golü haber vermek için Ben'in odasına girdiğinde odanın her yerinin alevler tarafından sarılmış olduğunu görüp,oğlunu kaptığı gibi dışarı çıkarmış!Yangının Ben'in odasında duran gece lambasının üzerine asılmış olan çorabın alev almasından dolayı çıktığı belirtilirken,bir dakika daha geç kalınması halinde Ben'in hayatını kaybedebileceğini ve bunun için Hajnal'a bir can borcu olduğunu söyleyen Alman aile,Macar oyuncuya minnettarlıklarını sunmuş.Tamas Hajnal 90.dakika da attığı golle takımına turu getiremese de,küçük bir çocuğun hayatını kurtarılmasına sebep vererek belki de kupadan elendiği gün yaşadığı mutsuzluk,bugün büyük bir sevince dönüşmüş olabilir.

Hiç yorum yok: