10 Aralık 2008 Çarşamba

EL FENOMENO CORİNTHİAS DA



Bir haftadır Beşiktaş ve Ronaldo söylentileri vardı medya da,bir Fenerbahçe'li olarak ben bile heyecanlanmıştım Ronaldo yu Türkiye Ligi'nde görebilecek olmaktan,hatta buraya bu konu hakkın da bir şeyler dahi yazmak istemiştim ama Türk basınının ne kadar güvenilmez olduğunu bildiğimden biraz daha beklemek istedim,sazan pozisyonuna düşmek kötü olurdu diye!Ronaldo ve Beşiktaş ile ilgili son haberlerde Ronaldo nun sağlık kontrolüne gireceği,eğer sağlıklı çıkarsa Beşiktaş'a imza atacağı yazıldı,ben de kendi kendime tamam dedim Ronaldo geliyor galiba ama sonra nedense Ronaldo ile ilgili hiçbir haber yazılmamaya başladı,Ronaldo Türk basınında birden görünmez oldu, hatta bu tarz haberlerin gediklisi Fotospor bile bir şey yazmadı sanırsam şaşırtıcı bir şekilde.Belki Ronaldo kontrolden geçemedi belki başka bir şey oldu işin iç yüzünü bilemeyiz tabi ki ama belli ki Ronaldo Beşiktaş ilişkisi başlamadan bitti.Hatta bu habere sevinen Beşiktaş'lıların yorumlarını bile okudum,sakatlığından dem vurup yararsız bir transfer olacağını idda ediyorladı,saçmaydı bence sonuçta bahsettikleri kişi Ronaldo,onun gol atması için tek bacakla oynaması bile yeter.
Neyse şimdi öğrendiğim bir habere göre Ronaldo Brezilya Ligi takımlarından geçen sene düşüp, bu sene tekrar lige yükselen Corinthias ile anlaşmış.Ronaldo nu menaceri Fabiano Farah'ın da,Reuters haber ajansını arayarak doğruladığı habere göre Ronaldo,Corinthias ile 1 yıllık anlaşmaya varmış,hatta Corinthias şimdiden Ronaldo nun replica shirt gibi ürünlerini 68$ dan satmaya başlamış!Üstte ki resmi de Corinthias'ın resmi sitesinden aldım ,photoshop la formayı giydirmişler bile,bende bunu bir tek biz yapıyoruz sanardım.Şaka bir yana Ronaldo daha önce yazdığım postu okumuş olacak ki önümüzde ki sene tekrar yeşil sahalara dönecek,Breziya Ligi de olsa El Fenomeno'yu tekrar görebilceğimiz için her futbol sever gibi bende çok mutluyum.Hoş geldin gerçek Ronaldo,...

Hiç yorum yok: