14 Aralık 2008 Pazar

ANNEME ve BABAMA SİTEM



Sevgili Ebebeynlerim,bu postum size olan sitemimi dile getirmek açısından yazılmıştır ve büyük önem arz ediyor o yüzden söyleyeceklerime iyice kulak verin ikinizde.Öncelikle senden başlayalım Anne,neden her istediğim oyuncağı aldın ki,neden hep sevdiğim yemekleri yaptın ha,sorarım sana beslenme dersinde pizza bile getirdin bana ilkokuldayken bu nasıl bir şımartılmadır ha,böyle neşe manyağı bir insan irisi olduysam hep senin yüzündendir,ciddiyetsiz bir yavuşak olduysam gene hep senin yüzündendir...Şimdi sıra sende Baba,Tekel tükkanın olmasına rağmen neden alkolik bir baba olup,içip içip bana "Senin disipline ihtiyacın var evlat,ben ve Kriket sopam sana bu konuda iyi bir ders vereceğiz şimdi!" deyip sopanla benim ağzıma ağzıma vurmadın ha,hep senin yüzünden Baba dayağı tadı alamamış bir komiklik muskası oldum.Bugün gizemli,duygusal ve cool insan olamıyorsam senin yüzündendir,tam da kızların sevdiği tarz bu halbuki.Buraya iki kedi,iki nutella yazıp birde hayatın beni ne kadar örselediğin belirtsem,tam bir kadın ruhundan anlayan duygusal yazar olurdum,hatta işi abartıp "Benim Nutella isminde bir kedim var,Nutella'yı çok sevdiğim için kedimin ismini böyle koydum" desem varya tam bunu yemiycek bir bayan insanı tanımıyorum!!!

Sizin yüzünüzden ne hallere düştüğümü biraz dile getirmişimdir umarım,ikiniz yüzünden o kadar şımarık ve mutlu bir hayatım oldu ki akranlarım hayat hakkında ince analizler ve filozofik görüşler belirten duygusal yazılar yazarken ben gidip Caşua Usta ve Scarlett Johannson içerikli ipe sapa gelmez yazılar yazıyorum!Olum o kadar şımattınız ki beni kardeş istedim,kız olucak dedim adı da Çağla olucak dedim hepsini eksiksiz yerine getirdiniz lan!Lütfen biraz kendinize gelin,bana hayatın her anında destek vermeyin zira daha ne kadar ciddiyetsiz ve cıvık bir adam olabilirim bilemiyorum!!!

1 yorum:

kerberos dedi ki...

ha ha ha, 'oğlunuzu yavşak olmaktan nasıl kurtarırsınız?' adlı araştırmamın 'yauşak olmamak için neler yapmalıyız' isimli son bölümündeki bilgilerimi seninle paylaşmak isterim güzel insan;
1.si vodka, viski candır ama şarap tanrıların içkisidir, o yüzden manitalı ortamda şarabı tercih et!
2.si çok sıkıldım ya bu şehir artık beni boğuyo, şavşata dayıoğlu gilin yanına tarlada çalışmaya gidiyorum de, tlfu falan kapat, msnde çevrimdışı takıl, ama şavşata gitmeyip evde takıl,üç hafta ortalarda gözükme, sonra bi akşam evden çık, soranlara bende şavşattaydım dağa çıktım, yaylalara gittim falan filan de, gizemli ve özgür çocuk havası yaratırsın
3.sü kapitali bi sayfa bile okumamış kişiler bile marxla ilgili dünyaca yorum yapabilirler. sende ne bilim sofinin dünyasını 10 sayfa, böyle buyurdu zerdüştü 5 sayfa oku, here he comes, al sana ortamların yeni felsefecisi.
4.sü fotoğrafçılığa sardım ya bu aralar ben de insanlara, ondan sonra yaşlı kadın, ortaköy camisi, kedi falan resmi çek, marjinal olmak isteyen bütün manitalar sende ben sana diyim.
5.si alternatif punk saçmalıklarını bırak, boybandleri dinlemeye başla, birazda duydusal metal parçalar, değişik müzik türlerini azda olsa bil, böylece ortamına göre her telden takılabilirsin(p.s. klasik müzikle blues artık o kadar prim yapmıyo, ama ne bilim işte, vivaldiyi, budy guyı falan bilmekte sana bişey kaybettirmez.)
6.sı bizim yanımızda anıraanıra gül, istediğin kadar saçmala, şaçmalama kotanı bizim yanımızda harca, artık yapcak bişey yok 20 yıldır birlikteyiz, sana bağışıklık kazandık biz! ama hatunlu ortamda asla gülme, çok az konuş, az ve öz espriler yap, manitalar güldüren adamlara verir derler ya, yalan hacı, çok güldürdüğüm hiç bi kızla birlikte olamadım, olan adamıda tamımıyom. gizli özne ol, hatunlarda ben hayatı çözdüm ama sizle paylaşmıyon intibası bırak!
7.si futbol candır, yeri geldiğinde de canandır, ama futbul dışında spor dallarıyla ilgilide bilgilerin olsun, unutma fb-gs maçını bırakıp onunla buluşmaya gittiğini bilen bi kız, seni ihya eder!

bunları bire bir uygula kardeşim, çizimlerini git mizah dergilerine ver, yayınlansın hepsi. ondan sonra bak insanlar sana nasıl saygıyla bakıyo(ben, aziz falan bakmayız, çünkü malımızı biliyoz), nasıl hatunlar peşinden koşuyo! sevgiler, saygılar...