29 Aralık 2008 Pazartesi

CHOPPER


Yönetmenliğini en son çektiği The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford(yazana kadar canım çıktı lan) filminden bildiğimiz Andrew Dominik'in yaptığı 2000 yapımlı film,konusunu Avustralya da yaşamış Mark Brandon Read isimli ve "Chopper" lakaplı bir seri katilin yazmış olduğu otobiyografiden alıyor.Avustralya da haftalarca best seller listesinde kalmış ve Chopper'ın gerçek hayat hikayesinden alınmış olan film de baş rolü Avustralya'lı oyuncu Eric Bana başarıyla oynamak da.Film için 110 kiloya çıkan Bana rolünü daha iyi oynamak için gerçek Chopper ile 2 gün geçirmiştir.Bana bu filmde o kadar iyi oynamıştır ki,bir katilin attığı kahkahalara hem bizi germeyi hem de bir katile sempati duymamızı aynı anda sağlamıştır.Zaten bu film Eric Bana'ya Hollwood'un kapılarını açan film olarak da bilinir.Eğer ki filmlerde ki gerçekçi şiddet sahnenelerinden ve bol kandan tiksinmiyorsanız sadece Eric Bana'nın oyunculuğu için bile izlenebilecek filmi,bir katilin psikolojisini ve duygularını başarıyla ekrana yansıttığı için izlemenizi tavsiye ederim efendim,teşekkürler.

Hiç yorum yok: