15 Aralık 2008 Pazartesi

FENERBAHÇE:2-ANTALYASPOR:0



Maçı ne yazık ki izleyemediğimden oyun hakkın da yorum yapamayacağım ama izleyenlerin söylediği kadarıyla Fenerbahçe sezonun kendisi açısından en iyi oyununu ortaya koymuş o da benim şansızlığım sanırım.Guiza nasıl becerdiyse bu sefer gol atmış bir de kendisine ceza sahası içinde yapılan harekette çok net bir penaltımız verilmemiş galiba,pozisyonu görmediğim için bir şey diyemiyorum,her hangi bir art niyet aramadan Hakemler de insandır onlarda hata yapabilir klişesini son bir kez söyleyip,bu mevzuyu kapatalım.

Yendik mutlumuyuz,Çarşamba gününe nispeten daha mutluyuz tabi ki ama yapacak bir şey yok gelecek sene,Şampiyonlar Ligi'nde ki başarısızlığımızı telafi etmek istiyorsak muhakkak ligi ilk ikide bitirmeliyiz,tabi ki Şampiyonluk ister bu gönül.Bu arada bazı sitelerde Aragones'in transfer istemediğine dair yazılar okudum ama pek inanmadım tamam Ocak da transfer zorda mevcut kadronun yetersizliğinin bedelini yeterince ödediğimize iananıyorum,şayet böyle bir açıklama yapmış ise cidden,kendisine şaşırmamasını söylüyor ve en azından Türkiye Ligi içersinden birkaç kaliteli transferle ligin ikinci yarısıda şampiyonluğu kovalayacak bir takım yaratılmasını bekliyoruz.

Ve ayrıca Lugano'yu seviyorum,haftaya da yok ama...

Hiç yorum yok: