8 Aralık 2008 Pazartesi

MADDE BAĞIMLISI-2

#Bir Madde Bağımlısı postuyla daha karşınızdayım,yarı doğaçlama yarı planlı maddelerle kafanızı şişireceğim o yüzden önce bir asprin için ki çok baş ağrısı yapmasın!Peki başlasın mı,başlasın,ışınla bizi Skati...

#Sanırsam tam bir ayıyım bugün adeta malak gibi yattım 7'den 7'ye tam 12 saat uyudum.Şimdi çoğunuz bunun normal bir uyku tipi,uyku zamanları olduğunu düşünebilir, o yüzden hemen uyandıriyim mevzuya, sabah 7'den akşam 7'ye kadar uyudum normalin aksine,dedim ya tam bir ayıyım...

#Uyumak demişken aslın da düşününce uyku çok saçma bir eylem,gün içersinde normal bir şekilde takılıyosun het türlü yaşam belirtisine sahipsin işte yürüyorsun,gülüyorsun,yemek yiyorsun sonra birden bire hadi baba ben kaçar diyip yarı ölü vaziyete geçiyorsun,çok garip bence,bilgisayarı beklemeye almak gibi,insan da kendini beklemeye alıyor,düşünün bi bana hak vereceksiniz ya da vermeyeceksiniz...

#Uyku ile madde yazınca aklıma Rüştü Asyalı'nın canlandırdığı Keloğlan filmlerinin en sevdiğim olanı Keloğlan ve Cankız da, Keloğlan'ın Sultan'ın kızını uyandırmak için söylediği şarkı geldi,bol tarhanalı filmin bu güzel şarkısını sizinle paylaşmak istedim buyrun efendim:

#Bu arada yüklemiş olduğum müzik player bir kaç gündür yoktu,tam yeni bir müzik player arayışına girecekken geri geldi,ben bir şey sormadım o da söylemedi inşallah bir daha gitmez...

#Yakın bir arkadaşım bana "senin düşünsene ile başlayan ve akabinde bir konu hakkın da ki fikirlerini beyan ettiğin her konuşma genellikle saçma oluyor" demişti,tam bu değil ama buna yakın bir şey,kendisine hak veriyorum ve burdan selam yolluyorum...

#Malum terlik markasının Fenerbahçe için üretilmiş terliklerinden almıştım, yarım sene bile olmadan önü yırtıldı,giyilmez hale geldi.Hayır terlikle değişik atraksiyonlara girişmişliğim de yok ama yaptıkları reklamlar yerine azıcık da terliğe özenselermiş ya, gerçi reklemları da hiç iç açıcı değil ya...

#Reklam demişken izlediğim en kötü üç reklamı geriden ileri doğru sayıyorum:Nazo,Ajans Press reklam serisi ve Dew araç vitamini reklamlarının ikisi de,hangi kafalarla yazılmış bu reklamlar anlamak namümkün...

#Harrison Ford'un en efsane karakterini sorduğum anket bitmiştir,katılan herkese teşekkürler,kazanan İndiana Jones olmuştur gerçi ben oyumu Han Solo dan yana kullandım ama herhalde olay şöyle tezahür etmiştir:Han Solo tam lazer tabancasıyla İndiana Jones'u alnının çatısından vuracakken,İndiana ani bir hareketle kamçısını Han'ın bileğine dolayarak onun Ruhlar Çeşmesi'ne düşmesini sağlar ve bu dövüşten galip ayrılır...

#Bakın bunlar da ilk İndiana Jones filmi olan Raiders Of The Last Ark'dan ilginç anektodlar:
*
Tunus'taki çekimler sırasında Harrison Ford, aşırı sıcaktan ve yorgunluktan dizanteriye yakalanmış.
*
Spielberg filmi sadece 73 gün içinde çekmeyi başarmış.
*
Indiana Jones rolü için Lucas, Harrison Ford'u önce oynatmak istememiş, aklında başka isimler, özellikle Tom Selleck varmış ama Selleck o sırada bir tv dizisi olan Magnum'un kontratını bozamayınca, rol yine Harrison Ford'a verilmiş.
*
Film, 1981 yılında gösterime girince, dünya çapında 383 milyon $ hasılat yapmış ve en iyi ödül dahil olmak üzere sekiz dalda Oscar'a aday gösterilmiş. Sonunda dört dalda Oscar kazanmış. (en iyi ses, en iyi görsel efekt, en iyi sanat yönetmeni, en iyi dekorasyon) Ayrıca Saturn Ödülleri dahil olmak üzere başka pekçok ödüller kazanmış.
*
Indiana Jones'un video oyunları, atari oyunları, televizyon dizileri de yapılmış.(kaynak:antartika.blogcu.com)

#6 tamam da 7 fazlaymış,şu an içtiğim 7.fincan sütlü kahveden sonra bunu anladım,siz siz olun yapmayın böyle bir hata sakın, ha birde kahve dediğin illa sütlü olucak,süt dedin mi de insanın aklına Bülent Ersoy'un süt banyosu yaptığı klibimi gelicek, tabi ki hayır...

#Yasaklar delinmek içinmidir?Hayır ama konulan yasakların insanı daha da cezbeden bir yanı olduğu gerçektir,yapılamaması söyleneni yapmanın karşı konulamaz bir tarafı vardır insanı tahrik eder.Adem ve Havva bu yüzden yasak meyveyi yemiştir, bu yüzden çimlere basmayınız ibaresini kaale almayız ve bu yüzden metro da ki sarı çizgiyi geçeriz,bizler zayıf varlıklarız ama bu maddenin ana fikri size koyulan her yasağa kayıtsız şartsız uymanız yönünde değil ,sadece sorgulamaya teşviktir,peki bu nerden aklıma geldi derseniz,yazacağım bir sonra ki maddenin konusunun Yasak Meyve ile ilgili olması böyle bir maddeye itti beni,laf lafı açıyormu ne...

#Yasak meyve nin elma olmasından anlıyoruz ki Cennet, 4 mevsimin de yaşandığı iklimi olan bir mekandır,eğer yasak olan meyve muz olsa tropikal derdik ama elma işte ne yaparsın...

#Yarı doğaçlama,yarı planlı demiştim mesuliyet kabul etmem...

#Acaba Chuck Norris ne yapıyordur şimdi?Amaan ne yapıyorsa yapıyor bana ne...

#Mantık evliliği var da mantık sevgililiği neden yok ki,mesela "sen güzel kızsın, ben güzel erkek,iyi de anlaşıyoruz, gel biz sevgili olalım" felan dense,akabinde karşılıklı anlaşılıp,6 şar vesikalık ve ikametgahlar alındıkdan sonra belediye ye başvurulup sevgilik kaydı yapılsa,bence olur valla...

#"Platonik bahane,Cin tonik şahane" sözünü bulunca ne sevinmiştim be,çocukluk işte...

#Çok fazla maç yorumu yazmıyorum çünkü ya çok fazla maç izliyorum ya hiç izlemiyorum.Mesela geçen hafta bi Fenerbahçe-Beşiktaş maçını izlemiştim ama bu hafta Fenerbahçe-Denizlispor,Bayern Münih-Hoffenhaim,Beşiktaş-Ankaraspor,İnter-Lazio,Barcelona-Valencia,Real Madrid-Sevilla maçlarını izledim.O yüzden bende genellikle Fenerbahçe maçlarını yazmaya çalışıyorum...

#Ha birde maç saatleri geçleştikçe alkol düzeyide arttığı için hepsi hakkın da sağlıklı yorum yapmak çok zor oluyor...

#Fakat Zlatan İbrahimovic in Lazio maçın da verdiği fantastik pas ve benim Pes 2008 ve 2009 da Zlatan'ı kullanmayı becereyip gol atamadığı için kendisine saçma bir şekilde antipati duyan ve o pasın yanlışlıkla atıldığını idda eden bir arkadaşım olması...

#2 haftalık galibiyet serisinden sonra 4 haftadır üst üste yeniliyoruz halı saha maçların da ama yarın bu gidişe bir dur diycem kanımın son damlasına kadar oynıycam,evet...

#Şahan Gökbakar bi keresinde Tarabya da bana adres sormuştu, bu benim onu ilk ve son görüşümdü...

#Ben bayan arkadaşlarımızın yazdığı bloglardan daha çok zevk alıyorum,sanki kendilerini bir erkekten daha iyimi ifade ediyorlar ne ya da bir erkek olduğum için mi yazdıkları yazılar ve konular bu kadar ilginç geliyor bilemiyorum ama çok seviyorum,hep yazın hemi...

#Serseriliğe verilen prim,Özgürlük hakkın da,Hayal kırıklığı yaratan turnuva performanları,En komik diziler top 5,Anime tavsiyeleri,Anne ve Babaya serzeniş,En çirkin modalar,Kız avatarları,videolar,film tanıtımları,öyküler,diyaloglar...Bunlar sonra ki postlar da yazacağım bir kaç başlıktan örnek,bir nevi ön gösterim yani,hem unutmamak hem de sizi heveslendirmek için yazdım,bu nedenle hevesleniniz lütfen...

#Megan Fox ölmemiş,Yozgat'a taşınmış...

#Süper site Alkışlarla Yaşıyorum da ben en çok bu adama gülüyorum,"ah bir zengin olsam" post um da ki kadar zengin olsam bu adamı satın alır ve her konu hakkın da yorum yaptırırdım...

#Bayram da geldi o yüzden hepinizin bayramını kutluyor,büyüklerimin ellerinden,küçüklerimin gözlerinden,ortancalarımın alınlarının sadece bana ait olan sol köşesinden öpüyorum ve bir daha ki Madde Bağımlısı postuna kadar ben Alengir,"ben Recep Bülbülses" hepinize esen kalın diyoruz efendim...(Gel Recep Geleceğe Dönüş'ü izleyelim)(Yuppiii)

#Birde umarım Bayram kazalarının yaşandığı haberler yerine kaçan kurbanlıkların yaşandığı haberler görürüz,böylesi daha komik,böylesi daha tehlikesiz...

Hiç yorum yok: