4 Aralık 2008 Perşembe

BRUCE WAYNE'i ÖLDÜRENLER BİZDEN DEĞİLDİR



Gotham'ın yılmaz adalet savunucusu Batman ya da namı diğer Bruce Wayne,psikopat DC Comics yazarları tarafından öldürüldü!Olayı DC yazarlarına yıkmamın sebebi, bunun süper kahraman öldürmek konusun da ki ilk hadiselerinin olmaması!



Daha önce Batman Knightfall serisinde,Batman'in belini kıran DC Comics vurmuş ama öldürememişti!Sancılı geçen rehabilitasyon süreci boyunca Gotham City'i koruma görevi o yatalak haliyle Bruce Wayne tarafından bir diğer kahraman olan Azrael(Jean Paul)'e uygun görülmüş,Batman olma durumu geçiçi olarak ona verilmişti!Daha sonra Batman bomba gibi aleme dönüp, her türlü intikamını aldıktan sonra, adalet sağlama işine kaldığı yerden devam etmişti,yani Batman bu sefer ucuz atlatmıştı durumu...


Evet Batman ucuz atlatmıştı ama DC yazarları bu sefer gözlerine Süperman'i kestirmişlerdi ve Süperman hiç de Batman kadar ucuz sıyrılamayacaktı mevzudan.Süperman'in Doomsday adlı macerasın da,kahramanımız ile ne idüğü ve nerden geldiği belirsiz bir yaratık ölümüne bir dövüşe girerler ve her ikiside hakkın rahmetine ulaşırlar.Böylece Yılmaz Erdoğan'ın Organize İşler adlı filmde Tolga Çevik'e sorduğu soru olan "Süperman ölürmü hiç?!" bir cevap bulmuştur!Evet, ölüyormuş hemde bu sefer intihar etmesine bile gerek yokmuş!Artık Doomsday macerasını okuyup Süperman'in öldüğüne şahit olan ben hariç, dünyanın geriye kalan çocukları ne düşünmüştür veya ne hissetmiştir bilmiyorum ama ben kendim bayağı üzülmüş ve bedbaht düşmüştüm, hem de Süperman benim favori karakterim olmamasına rağmen!!!



Bunu da sineye çektik,napalım öldü işte dedik ama o da ne, DC yazarları eski bir hesabı kapatmak için bugünleri bekliyormuş meğerse.Zaten bir kaç gündür süregelen bir geyikti bu, yani en azından ben bir geyik olmasını umuyordum ama ne yazık ki Jack Nicholson ve Heath Ledger'ın canlandırıdığı Batman'in azılı düşmanı Joker'in bile başaramadığı şeyi,DC yazarları bu sefer başardı ve Batman'in Black Glove adlı ucuz bir suçlu tarafından öldürülmesini uygun gördüler!Peki Bruce Wayne'in öldürülmesinden sonra seri ne şekilde devam edecek diyorsanız,Batman karakterine ya çırağı Robin ya da gene eskiden Robin'lik yapmış bir diğer çırağı Nightwing bürünecekmiş!Bruce Wayne'in yerini doldurabilirler mi?Hiç sanmıyorum,artık ilerde Robin TRT-4 de ölen mesleklerin konu alındığı programlar da Batman'liği anlatır ve kendisinden önce ki ustasının ne iyi bir adam olduğundan bahseder heralde...

Bu yüzden yeter artık DC Comics ve sana bir tavsiye ,kahramanlarımızı öldürmekten vazgeç,zaten bu kalp Şeker Kız Candy'nin manitası Anthony'nin attan düşüp ölmesiyle yeteri kadar kırılmıştır ,onun için bu dakikadan sonra sevdiğimiz bir karakterin daha ölmesinin acısı,yüreğimizde kapanması mümkün olmayan yaralara neden olacaktır.Tez vakitte bu hatandan dön ve kahramanlarımızı bize geri ver!!!

Son olarak sana şunu demek istiyorum:Batman'ler ölmez Gotham City bölünmez!!!

Hiç yorum yok: