2 Aralık 2008 Salı

ÖLÜ YAVRU FARE ŞARABI


Tabi ki gene Çinli arkadaşların işi,şarabı içerken arada ölü yavru fareleri de yiyorlarmış,ne güzel.Aslın da yemek hususun da Çinlilerin iğrençlik sınırları zorlamasını anlıyorum,sonuçta 1 milyar adama ne dayanır ki,ne bulsalar yemeleri lazım ama bu herifler de her defasın da yenmesi en saçma şeyi yiyip içiyorlar.Maymun,köpek,ayı,tarantula,çekirge,bebek,canlı ahtapot...v.b, hiçbirini affetmiyorlar,nefes alsın yeter!Küçükken mahallede maç yaparken annemize salçalı ekmek yaptırıp,maç esnasın da yerdik acaba küçük Çinli çocukların anneleriyle şu şekilde muhabbetleri oluyormudur "Anne bana ekmek arası ayı yapsana,yanına da örümcek suyu ver biraz!!" ya da Çinliler de bizim yediklerimizi beğenmeyip "olum herifler kuzu eti yiyormuş lan iğrenç" felan diyorlarmıdır?Pek sanmıyorum ,onlar için iğrenç bir şey yoktur heralde,neyse bu konuyu fazla uzatmadan son bir kez daha Çinlilera sitem edip yazıyı bitirelim,iğrençsiniz be olum!!!

3 yorum:

kerberos dedi ki...

hacı ben biliyorum, ayranı beğenmiyolar! haklılarda lan aslında, içinde bi ton ne idiğü belirsiz bakteri var, enfeksiyon falan kaparlar! ha bu arada, tarantulayı kızartıp yedikten sonra, hayvanın zehir dişlerini koparıp kendi dişelerini temizliyolar, binevi kürdan niyetine takılıyolar... ağız sağlığı önemli abi!...diş falan çürüğü olmasın adamlarda!

alengir dedi ki...

onlar afrikalılar değilmiydi?

kerberos dedi ki...

ewet afrikada da aynı şekilde takılan yerliler var. samanyolu tv'de yayımlanan ayna diye bi program varya, ben onda gördüm abi, çinlilerde aynı şeyi yapıo..