21 Mart 2009 Cumartesi

ARAMA BENİ ARKADAŞIM



Arama beni arkadaşım,yenildiğimiz maçın akabinde yalandan skoru sorma görümünlü dalga geçmek için beni arama.Bak siz kaç senedir şampiyon olamıyorsunuz ama ben seni hiç aradım mı,bir çok maç farklar yediniz ben sizi aradım mı,bak geçen sene şöyle koyacağız,böyle koyacağız diye atıp tuttuğunuz maçların ikisinide kazandık ben seni gene aramadım da,sen ne hakla başka bir takımla oynadığımız ve o takıma tartışmalı bir karar ile yenildiğimiz maçtan sonra beni arıyorsun.Bak hatırlasın geçen sene gene çoşmuştun hani,Chelsea size 3 atacak,5 atacak diye,hani Deivid'in kendi kalesine attığı golden sonra "Şu biiir..." diye mesaj bile atmışdın,fakat sonra nedense maç 2-1 olduktan sonra utanmadan "Süpersiniz,süper" diye mesaj attın ya hani,bak ben seni o maçtan sonra bile aramadım,e bu sene gene yendik sizi ama ben seni aradım mı,hayır,peki sen beni niye arıyorsun ha,bu neyin ezikliği ki şimdi.Hadi ben sana bu maçların herhangi birinden önce iddialı konuşup,kahve muhabbeti yapmış olsam gene bir nebze haklısın diyeceğim ama ben bunuda yapmadım,öyleyse sen niye beni arıyorsun?İşte sen beni bu şekilde ararsan ben sana vermem gerekenin çeyreği sertliğinde verdiğim cevabı veririm,o da gene kalbini kırmamak için ama kıradabilirdim yani.Bak şunu unutma siz bu sene belki şampiyon olursunuz,belki uzun yıllar başarıdan başarıya koşarsınız ama sen beni aradın ya ben bunu unutmam ve gün gelir seni öyle bir anda ararım ki,hayatın boyunca unutamazsın,sana her seferinde hatırlatırım Fenerbahçe'nin büyüklüğünü,bir daha kimseyi arayamazsın.O yüzdendir ki ben Aziz'in Beşiktaş'ını beğenip seninkinden nefret ediyorum,keza Burak'ın Galatasaray'ını beğenip,Mehmet Ali'ninkinden nefret ettiğim örneğinde olduğu gibi.Ha dersen ki "bana ne senin benim takımımı sevip sevmemenden" haklısın derim ama şunu da eklerim " sana ne benim takımımın yenilip yenilmesinden" seviniyosan kendi içinde sevin,dalga geçiyosan git sana takılanla geç,ama beni arama arkadaşım!Bak beni ne zaman ara biliyomusun şimdi buraya İslam Çupi'nin çok değerli bir cümlesini yazacağım,onu bir oku,eğer anlayabilirsen o zaman ara,ama beni saçma sapan maçlarda arama arkadaşım:

"FENERBAHÇE YENİLMEZ...BU FORMAYLA DALGA GEÇİLMEZ..."

2 yorum:

Unknown dedi ki...

sezen aksudan deger mi hiç sarkısını yolluyorum sana taaa 2021 km uzaklardan.
google map ten baktım tam tamına 2021 ne 1 eksik ne 1 fazla

alengir dedi ki...

Değer tabi değer!Google Map'dan bakmışsın 2012 km uzaktan eyvallah ama o 2012 km uzağa giderken bir veda bile etmedin,asıl benim sana bir şarkı hediye etmem lazım en vefasızlı cinsinden!