4 Mart 2009 Çarşamba

MSN AŞKIM


Daha önce sizinle Seks Seks Seks ve Dan Dan gibi iki fantastik şarkıyı paylaşmıştım bu da üçüncüsü Arif Altunkaya'dan Msn Aşkım...Bu şarkı sevdiği kişinin online olmasını bekleyen tüm Msn aşıklarına gelsin,hani "Cap Ou Pes Cap" felan yazanlar var ya onlarada gelsin ama önce sözler:

Görmeden seni aşık oldum
Hayalinle avundum durdum
Dün bekledim de
Hiç girmedin
Sonra oturup ben sabahladım
Yazdıklarımı hep aklımda tut
Gün gelecek kavuşacağız
Aramızdaki mesafeyi unut
Gün gelecek buluşacağız

Msn aşkım benim aşkım
Msn aşkım
Hadi online ol benim aşkım
Derdime derman ol
Seni çok sevdim seveceğim
Gönlümde yer vereceğim
Msn aşkım benim aşkım
Msn aşkım

İstemem seni
Bir sevgilin
Olduğunu bilseydim hiç sevmezdim
Aylar geçse de
Yıllar geçse de
Lanet msne girmeyeceğim
Yazdıklarımın hepsini unut
Sayende perişan oldum
Aramızdaki mesafeyi bile
Herşeyi sende unuttum

Msn aşkım benim aşkım
Msn aşkım
Hadi online ol benim aşkım
Derdime derman ol
Seni çok sevdim seveceğim
Gönlümde yer vereceğim
Msn aşkım benim aşkım
Msn aşkım


Hiç yorum yok: