11 Mart 2009 Çarşamba

BÖREK BEY MONOLOGLARI-VOL 1



NURİYE:Alo Börek Bey...

BÖREK BEY:Efendim...

NURİYE:Naber nasıl gidiyo...

BÖREK BEY:İyilik ya nasıl olsun bildiği gibi,yuvarlanıp gidenzi,sen napıyosun...

NURİYE:Ben de aynen yok bir değişiklik...O değil de sana bir şey söyliycektim ben...

BÖREK BEY:Ne söyliycektin?

NURİYE:Napıyosun bugün var mı bi işin?

BÖREK BEY:Yoo niye ki...

NURİYE:Akşam evde parti veriyorum sende gelsene,takılıcaz öyle arkadaşlarla...

BÖREK BEY:Yok ya sağol ben gelmiyim...

NURİYE:Aaa niye ya?

BÖREK BEY:İşim var...

NURİYE:Ne işi ya,daha az önce sordum yok dedin!

BÖREK BEY:Şimdi hatırladım ya başkasına sözüm vardı...

NURİYE:Ya kıvırma şimdi Börek Bey,iki dakkada yazdın senaryoyu aşkolsun ya!

BÖREK BEY:Yok ya valla unutmuşum,şimdi sen şey diyince aklıma geldi!

NURİYE:Harbi ayıp ediyosun Börek Bey ya,noldu sen şimdi doğrusunu söyle,niye gelmek istemiyon?

BÖREK BEY:Ulan ne zaman gelsem,acıktığınızda beni yiyosunuz lan,parti den partiye bittim lan,sizin yüzünüzden yarım börek oldum!

NURİYE:Aman Börek Bey dert ettiğin şeye bak,ben seni kimseye yedirirmiyim,şaşkoloz!

BÖREK BEY:Hadi canım sende,hep aynı şeyi diyosun sonrada...

NURİYE:Valla bak,iki gözüm önüme aksın ki kimseye yedirmiycem,hadi naza çekme kendini de gel partime,bak sensiz partinin tadı çıkmaz tamam mı?

BÖREK BEY:Öff tamam tamam...

NURİYE:Heh şöyle yola gel,canımsın Börek Bey,akşama görüşürüz öptüm seni...

BÖREK BEY:Tamam görüşürüz bende öptüm...



...Börek Bey akşam Nuriye'nin partisine iki ecnebi arkadaşıyla beraber gider.Başlarda her şey çok iyidir,ortam,müzik,eğlence,manitalar felan ama sonra sabaha karşı içilmesinin haddi hesabı olmayan içkiler biter,zaten çerezi,mezesi felan çoktan bitmişti,e haliye insanların karnıda acıktı,bu saatte açık yerde olmayınca,partide ki elemanlardan birisi "Neden Börek Bey'i yemiyoruz ki abi yea!" diye ortaya öneri atar ve bu öneriyi başta Nuriye olmak üzere hepsi kabul eder.Börek Bey'i sadece onunla partiye gelen ecnebi arkadaşları yemez ama bu durum karşısında da partidekilere şaşkınlıklarını ve kızgınlıklarını gizleyemezler:

STAN:Oh my god they killed Börek Bey!

KYLE:You Bastards!

Hiç yorum yok: