14 Mart 2009 Cumartesi

FENERBAHÇE:1-KOCAELİSPOR:1



Ne zaman yalancı Bahara aldanıp çiçek açmış bir ağaç görsem "ehe gerizekalıya bak mal gibi çiçek açmış" diye gülüp geçerdim,ne de olsa o açtığı çiçekleri bittiği zannettiği soğuk hava ile tekrar karşılaşınca dökecekti,işte bizimkisi de o hesap.Gülüp aşşaladığım ağaçlara döndüm resmen,iki galibiyet gelince sevindik,bizde yarıştayız diye ama gel görki Fenerbahçe inatla "ben yokum ağa" diyor bu ruhsuz oyunuyla,boşuna açtığımız çiçeklerle kaldık!Şampiyonluk yolunda ki rakiplerimizden ikisinin birbiriyle maç yapacağı haftada geçeci de olsa liderlik şansını değerlendirmedik,avantajı kullanamadık...her zaman ki gibi.Maçın başında attığımız golün üzerine yatma isteği,kalecimiz Volkan Babacan'ın zaman geçirme çalışmaları,Fenerbahçe'nin büyüklüğünün farkında olmayan,taraftarı kızdıran hareketlerdi.Lugano ve Deniz takımın en iyileriydi,Kazım için söylenebilecek bir şey bulamıyorum,sadece Lugano'nun oynadığı takımda Kazım'ın işi yok ya da Lugano , Kazım'ın oynadığı takımda oynamasın diyorum ve başka yalancı baharlarda görüşmek üzere dedikten sonra yazıyı bitiriyorumFİN

Hiç yorum yok: