22 Mart 2009 Pazar

REAL MADRID'DEN TÜRK FUTBOLCULARA AÇIKLAMA




"Un, dos, tres, un pasito pa'lante, Maria
Un, dos, tres, un pasito pa'atras

Un, dos, tres,
Un, dos, tres

Es que me tiene loco!
She's the one that always turns me on,
Sexy angel fallen from heaven
She's the one that always drives me wild,
in her arms she's driving forever

Asi es Maria, blanca como el dia
Pero es veneno, si te quieres enamorar
Asi es Maria, tan caliente y fria
Que si te la bebes, de seguro te va a matar"#

İMZAOS:Real Madrid Kulübüos Adınos,Kulüpos Ceo'sununos Amcaoğluos Madrid'li Fernando.


*******

Bu metin aynen yukardaki metinin İspanyolcadan çevrisidir...valla lan:

#
Yok efendim ben zaten iyi futbolcuyum ama bana gelen eleştirilerden,atıyorum misal "o gol atamıyor" ya da "o iyi futbolcu ama iyi orta yapamıyor" gibi yorumlara,"zaten onu da yapsaydım Real Madrid'de oynardım!" minvalinde açıklama yapan Türk futbolcularına sesleniyoruz,yok öyle bir şey kardeşim.Biz Real Madrid kulübü olarak hiç birinizi,oynadığı oyuna ekstra olarak gol atabildiği ya da daha iyi orta yapabildiği gibi özelliklerden dolayı kadromuza katmayı düşünmüyoruz,o yüzden ikide bir bizim kulübün ismini kullanıp gazetecilerin önünde şekil yapmayın,yoksa şekilin kralını görürsünüz,özellikle Hüseyin Cimşir ve İbrahim Üzülmez siz ikinize sesleniyoruz akıllı olun!


İMZA:Real Madrid Kulübü Adına,Kulüp Ceo'sunun Amcaoğlu Madrid'li Fernando.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Onuda yapsam şu olurdu ,bunuda yapsam şuraya giderdim demek güzel.Trilyon alıyorum üşenmeyimde bir 5 mt ye pas atabilecek kabileyete erişiyim demek hiç yok anasını satiim.

azizziano

Bellamy. dedi ki...

ahaha yardırmışsın helal :D

alengir dedi ki...

Ben değil Fernando yardırdı:)))