4 Mart 2009 Çarşamba

SABA TÜMER'LE BU GECE


HaberTürk'ü izliyormusunuz bilmem ama eğer denk gelirseniz hafta içi her gün yayınlanan Saba Tümer'le Bu Gece programını izlemenizi tavsiye ediyorum ki ben öyle yapıyorum,her gün izlemesemde denk geldim mi bitene kadar başından ayrılamıyorum.Bugün de öyle oldu,kanalları değiştirirken gene Saba Tümer'in hoş ve alımlı suretine denk geldim,hani Saba hanımın hiç bir şeyi sevilmezseniz bile sadece gülüşüne hasta olabilirsiniz işte öyle bir hanım,gene gülüşünü eksik etmedi bu akşam bizden.Bu akşam gelen konuklara kısaca "Birikim" diyebiliriz,çünkü gelen iki konukta kendi meslekleri ve hayat hakkında oldukça birikimli,futbol tabiriyle "Yılların tecrübesi" insanlardı...

Gelen ilk konuk tam 40 küsür yılını Tiyatro sanatına adamış ama ilk günkü heyecanını koruduğu halen gözlerinden okunan ve konuşmalarından anlaşılan gerçek bir sanatçı Zihni Göktay idi.Programda hayatı ve sanatçı kimliği hakkında Saba Tümer ile hoş bir sohbete giren usta,örnek ve topluma mal olmuş bir sanatçının nasıl davranmasıyla ilgili kendi başından geçen bir,iki anektod anlattı ki gerçekten çok güzeldi.Bu arada Zihni Göktay ile özdeşleşen(Suna Pekuysal'ı da unutmamak gerek) büyük müzikal Lüküs Hayat'ın yarın(bugün) 25. yılı imiş.Açıkçası bu 25 yaşına gelmiş efsane müzikali hala izlemediğim için kendimden utandım.Ama en kısa zaman da bu efsane müzikale gidip,bu açığımı kapatmak niyetindeyim,size tavsiyemde o yönde...

Gelen diğer konukta tıpkı Zihni Göktay gibi kendi dalında bir uzman olan Profesör Doktor Mustafa Öz'dü.Soyadın da tahmin edebileceğiniz gibi kendisi dünyaca ünlü Türk asıllı Doktor Mehmeh Öz'ün babası.Onun da anıları en az Zihni Göktay gibi eğlenceli ve komikti.Hatta yer yer öyle komik şeyler anlattı ki ekran başında ben,program da Saba Tümer gülme krizlerine girdi.Oğlunun "hafta da 4 kez sevişin" önerisine verdiği "Öyle bir şeyi insan ancak ilaçlar yardımcılığla gerçekleştirir" tarzı verdiği esprili yaklaşım da gene komikti.Birde kendisinin profesyonel olmadan,doktorluktan kazandığı ilk paranın 13 yaşındayken bir tavuğun taşlığını düzelterek elde etmesi de bir hayli ilginçmiş...

Anlayacağınız okuyucu,güzel program vesselam Saba Tümer'le Bu Gece,dediğim gibi hergün olmazsa da denk geldiğinizde izleyin derim,ben öyle yapıyorum:)Bir de gülüşünün peşindeyiz Saba hanım haberin olsun...

4 yorum:

FASLI dedi ki...

Güzel programdı:)Saba yine açmış ağzını tarzını beğendim:P
Türk Asıllı Mehmet Öz süper bir cümle olmuş çok güldüm...

alengir dedi ki...

Saba Tümer gülsün yeter,ben sırf onun için izlerim:)

Alfredo dedi ki...

bu kadına bitiyorum abi ben yaa
hele gülüşü :D

alengir dedi ki...

Valla haftaiçi Saba Tümer kahkası duymadan rahat edemiyorum,bağımlısı oldum adeta!