10 Mart 2009 Salı

ZIT NEDİR KOMPİTER?



TURİST ÖMER UZAY YOLUNDA


Mr.SPOCK:Mister Turist'in iki sorusuna mantıklı cevap verebilmek,bütün Uzay matemetiğini çözmekten daha zor!Kaptan "Zıt" nedir?

KAPTAN KIRK:Bilmem Kompitere sor istersen.

Mr.SPOCK:Zıt nedir?

KOMPİTER:...

Mr.SPOCK:Zıt nedir Kompiter?

KOMPİTER:...

Mr.SPOCK:ZIT NEDİR KOMPİTER?!

KOMPİTER:Zızzt...Zızzt...Zızzt...HAHAHAH(BOOM)!

Mr.SPOCK:Kompiter heralde çıldırdı!

Yıl 1993 bu filmi izlediğimde gülüyordum,yıl2009 az önce tekrar izledim tekrar güldüm,özellikle bu diyaloglardır beni benden alan.Turist Ömer'i seviyorum,Sadri Alışık ve Yeşilçam'ı özlüyorum,tüm naiflikleriyle STOP

8 yorum:

Böcek dedi ki...

574684345687123534 kere izledim desem:Pp

alengir dedi ki...

İnanırım desem,inanırmıyım ki:)

çubuk makarna dedi ki...

bayılırım bu filme

alengir dedi ki...

Valla bende Böcek gibi çok garip sayılı tekrarlarla izledim bu filmi ve hala bayılıyorum,gene izleyeyim gene bayılacağım...

Böcek dedi ki...

tekrarı olursa haber verin bana da yakalayamıyorum,bi açıyorum sonundayım.
574684345687123535.kez izlemek istiyorum ahah:D

alengir dedi ki...

Tamam haber verelim de seninde telefonun kapalı hep ya:)))

Böcek dedi ki...

aa ben hattımı değiştirdim haberiniz yok sizin:D

alengir dedi ki...

Hadi ya bende diyorum neden hep meşgul:))