2 Mart 2009 Pazartesi

BİRAZ DA KIZLARA


Çok fazla hatun resmi koyuyorum bloga,düşündüm ki(evet bazı bazı düşünüyorum ben) bu blogu okuyan sevgili bağyan okuyucular da var,biraz da onların gözü gönlü açılsın diye üste ki yakışıklıyı koydum.Kimdir bu erkeklerin bile "Kız olsam severdim..." diyeceği eleman derseniz,İngiliz vatandaşıdır,adı Charlie Hunnam'dır,kendisini Green Street Hooligans filminde GSE'nin lideri olarak iştirak etmektedir,oyunculuğuyla göz doldurmuştur...Yakışıklı bir kardeşimiz işte,kızlar sevin onu,erkekler kıskanın onu ya da kıskanmayın ne bileyim,ben koydum resmini ne yaparsanız yapın.Bu postun ilhamını Sinem'in(Geowyns) Çokeşlilik yazısından aldım,ona da bir bakın,orda da var bissürü yakışıklı.Son olarak yazımı bu iğrenç kelime esprisi ile kapatıyorum:"Charlie Hanım(Hunnam) huuu hu"!

6 yorum:

Sel dedi ki...

Olmaz.Bana benziyo bu.Hayır,olamaz :D

alengir dedi ki...

Ahah sana mı benziyor,o zaman sen ya çok yakışıklı bir kızsın ya da çok bebek yüzlü bir delikanlısın(artık o nasıl bir şeyse) :)

sinem dedi ki...

yakışıklı kız :D

valla fena değilmiş ama doğuş taklası atsa giremez benim listeme :) ama o filmi izlemedim henüz, izlersem belki karakterden çok etkilenip sokabilirim de, bilemiyorum..

alengir dedi ki...

Valla Çağla filmi izler izlemez elemana aşık oldu,hatta onun için Doğuş taklası değil,Obefemi Martins parendelerinden bile atıyor,o yüzden izle ele bir filmi,o vakit beğeneceksin!Bu arada bir erkeğin,başka bir erkeği önermesi ne garip,kendimi tuhaf hissediyorum:)

sinem dedi ki...

eee biz evan rachel wood'ları koyarken iyi di mi? :) olur öyle arada, takılma..

alengir dedi ki...

Ahhah öyle dimi,ana ben hala garip hissediyorum kendimi,gidip erkeklerin yaptığı şeyleri yapayım.Maç izlerken arabalardan bahsedip,kızlara laf atayım,evet yapayım bunu:)