25 Nisan 2009 Cumartesi

BIRAK PEŞİMİ OBAMA




Bugüne kadar bu bloga Obama için gerek yurt dışında ama özellikle yurtiçinde yapılan türlü türlü absürtlüklerin bir kısmını taşıyıp, gülüp eğlenmiştik.Neler yoktu ki bu absürtlükler içinde Obama türküsünden tutta,Baracklava adlı baklavadan,çocuğuna Obama ismini koymaya çalışan adamdan,Flaş Tivi'nin suratını siyaha boyayarak Obama'ya çağrı yapan spikerine kadar bir sürü absürtlük işte.Demiştim halkımız bu Obama olayına çok fena atladı,oyuncakmı zannediyorlar bu adamı felan.Artık sıkmıştı bu Obama enflasyonu,Obama ülkesine gittide biraz rahatladık felan ama anlaşılan o ki benim peşimi bırakmamış.Geçen hafta gezmek için arkadaşlarımla gittiğim Heykel Müzesin'nin yakınlarında gördüğüm Kartal'mı Şahin'mi olduğunu kestiremediğim arabanın tamponunda yukarıda ki logoyu görüp dumur oldum ve hemen telefonun kamerasıyla çekip gördüğünüz gibi sizinle paylaştım.Kim niye ya da hangi mantıkla bu şahanemtrak olayı gerçekleştirmiş bilmiyorum ve diyecekde bir söz bulamıyorum,şu Obama enflasyonun benim adıma en güzel tarafı uzun süredir görmediğim bir arkadaşımı televizyonda Obama ile tokalaşırken görmemdi,bana başka bir getiriside yoktu,aynı şekilde ülkemize de yok ama halkımız atladı bir kere üzerine,bilmem anlatabildim mi?

Hiç yorum yok: