7 Nisan 2009 Salı

ALO NEVRESİM TAKIMI



Alengir:Alo iyi günler Ertem Şener'le mi görüşüyorum?

E.Ş:Evet benim buyrun...

Alengir:Abi ben Nevresim Takımı'ndan arıyorum bir kaç sorum olacak da sana...

E.Ş:Tabi buyrun...

Alengir:Öncelikle geçmiş olsun abi!

E.Ş:Niye ki?

Alengir:Hasta değilmisin ki sen abi?

E.Ş:Yoo nerden çıkardın bunu?

Alengir:Ne bileyim abi seni ekranda hep kıpkırmızı gördüğümüzden ciğerlerde bir sorun var diye düşündüm!

E.Ş:Haaa, yok ya o benim kendi rengim,azıcıkda solaryuma katkılı!

Alengir:Anladım abi,valla bebek poposu kıvamındaki görüntün biraz endişelendirdi bizi ama allahtan önemli bir şey değilmiş...Neyse abi ben sorularıma geçeyim.Abi çok değişik ve çoşkulu bir maç anlatma tarzın var,bu başarılı tarzı neye borçlusun?

E.Ş:Şimdi Alengirciğim,öncelikle teşekkür ederim,işin sırrına gelince ben maçları yaşayarak anlatan bir insanın.Anı olsun,pozisyonları olsun sonuna kadar yaşıyorum maçı izlerken,o yüzden ekran başında ki izleyicilerime de maçı hissettiğim gibi anlatıyorum...

Alengir:Onu anladım abi de,peki maç içersinde neden hep futbolcuların özel hayatlarından,ailelerinden bahsediyorsun?

E.Ş:Ben onları maça ilginçlikler katsın diye anektod tadında anlatıyorum...

Alengir:Valla iyi diyosunda duyduğuma göre her maçta anasını,bacısını karıştırdığın futbolcular seni dövmeye geliyorlarmış,çok sinirliler valla!

E.Ş:Deme,kim kim geliyo lan?

Alengir:Abi başta üstün Alman teknolojisi Ballack var,sonra annesi ressam Pirlo,ondan sonracığıma İnter'in pehlivanı Adriano bi de Evra ile kardeşleri...

E.Ş:Anaaam ne diyosun,Evra ile kardeşlerimi,onlar 23 kardeş ki!Ben kaçıyorum hacı,Çita'dan kaçan bir ceylan gibi!

Alengir:Eee durduğun hata be abi koş!

E.Ş:Koşiyim dimi!

Alengir:Koş ulan koş,bak hala duruyo!

4 yorum:

çubuk makarna dedi ki...

her şeyi anlıyorum da ailesinden alakasız kişilerin mesleklerini ne için söylüyo onu çözemedim. dayısı balıkçı halaoğlu manifaturacı diye abartmanın ne alemi var.

alengir dedi ki...

Artık şaşırmışmı desek yoksa işin gırıgırında mı desek bende çözemedim,garip adam bu Ertem Şener vesselam:)

sinem dedi ki...

bununla alakalı olarak ata demirer'in ntv spor'da not defteri'nde yaptığı yorum da var, ona da çok gülmüştüm.. ama seninkine daha çok güldüm :P

alengir dedi ki...

Ata Demirer'li olanı izlemediydim ama allah bir gün benim belamı verecek,onu bekliyorum:)