18 Nisan 2009 Cumartesi

MADDE BAĞIMLISI-4

# Naber?

# Bir Madde Bağımlısı postuyla daha bir aradayız benim cefakar okuyucum.Bil bakalım bundan bir öncekinin üzerineden kaç ay geçmiş?Bilemedin mi,söylüyorum o zaman 4 ay 10 gün.Allah bri daha bu kadar ayrı koymasın bizi emi.

# Daha önce size demiştim ya bir gıda şirketinde Müdür yardımısı oldum,elemanlar Yeşil sermaye çıcukları felan.Resmen heriflerin gülen yüzleri üzerinde ki sakallara aldanmışım.Adamlar biz seni arayacağız deyip dükkanda ne var ne yoksa alıp gitmesinler mi.Gerçi bu olaydan sonra bir kaç kez arayıp sana olan borcumuzu haftaya ödeyeceğiz,iş yerini başka yere kuruyoruz,sene gene işinde devam edeceksin dediler ama deyiş o deyiş hala arayacaklar güya.Sizin anlayacağınız iş dünyasında ki Müdür yardımcılığına kadar çıkan hızlı yükselişim bir anda yalan oldu,gene işsizim.

# Bu arada çalıştığım şirket hazır çiğ köfte üretiyordu,gıda mıdayı cool görünelim diye söylüyordum ama gene cool olamadık iyimi...

# Şu yaşıma geldim ben cool olamadım anne...

# Geçen otobüsteyim,koltukta otururken kendi kendime düşündüm acaba bu otobüste düşüncelerimi okuyan birisi varmı diye.Belki vardır böyle güçleri olan bir eleman ve bizim otobüse denk gelmiştir.O yüzden düşüncelerimi okuma ihtimali olan kişiye "Naber,nasılsın,düşünce okumak nasıl bir duygu" gibi şeyler sordum.Yanıt gelmeyince çok fazla çizgi roman okuduğumu fark ettim,ayrıca sensin deli:)

# Sakarya'da öğrenim görevini yapmakta olan arkadaşım Burak'a sesleniyorum:"Nerdesin oğlum?"

# Damon Alborn,yeni albüm çalışması için Blur ekibini yeniden toplamaya karar vermiş.Hatta albümün adı şimdiden belliymiş:Arayan belasınıda Blur,mevlasınıda.

# Evet biliyorum iğrencim ama ne yapayım dayanamıyorum arkadadaşlar,beni böyle kabul edin,beni sevin.Kırmızı trençkotlu özellikle sen sev...

# Peki benim bu Blur'lu kelime esprisini bulduğum hafta,aynı espiriyide bir arkadaşımız yapması.

# Peki o değilde,yaptığı sohber sırasında Beşiktaş'ın iyi oyununu pekiştimek için mahallenin Beşiktaş'lı kasabına "Artık iyi oynuyoruz abi,Kasap gibi oynamıyoruz" diyerek güzel bir gafa imza atan arkadaşıma ne demeli,bu arada kendisini buradan selamlarım:)

# Pazartesileri geleneksel Sinema Günü yapmamıza karar vermemizin akabinde ki ikinci Sinema Günü'müzde beni ve sinema günlerini satan arkadaşımı da selamlarım burdan ki o arkdaşım Blur esprisini yapan arkadaşla aynı kişidir...

# Çarşambaları Rakı Günü yapmamızın akabide ki ikinci Rakı Günü'müzde beni satan arkadaşlarıma da selam yollarım ki o arkadaşlarımdan birisi beni Sinema Günü'nde satan arkadaşımla aynı kişidir...

# Yanlız şaka maka öyle bir Rakı Günü yaptık,Rakı sofrası Rakı sofrası olalı böyle güzellik görmemişti.Bak sofradakileri sayıyorum 250 tane Midye tava(biz kızarttık),çiğ köfte,acı ezme,Amerikan Salatası,Ton balıklı salata vb...

# Edison'un şerefsiz olduğunu biliyordum da bu kadar şerefsiz olduğun bilmiyordum.Zamanında Tesla'yı öldürten Edison'un yicat ettiğini bildiğim bir ampul vardı ama meğerse o bile onun değilmiş.Ntvmsnbc'nin yanlış biline mucitler haberinde ki icatların yarısına sahiplenmiş bu Edison lavuğu,aha burdan girin siteye isterseniz sizde bakın...

# Lerzan Mutlu ölmemiş,geçen Saba Tümer'le bu gece de gördüm ama programı ıssız ada da çekiyorlar...

# Zamanında Hatırla Sevgili setinde çalışan arkadaşımı ziyaret için sete gitmiştim ama o gün benim şansıma Beren Saat yoktu,olsaydı valla gidip öpücektim kendisini ama yoktu,şimdi ne zaman Aşk-ı Memnu'da Beren'i görsem o gün geliyor aklıma üzülüyorum,yaa yaa işte böyle...

# Gün gelecek benimde postlarımda 10'ar,20'şer yorumlar olacak...

# Selami Şahin yok ama bir güç var...


# Geçenlerde Çağla bana en anlamlı küfürünü etti.Bak "Abi lan sen malsın ha,ben de senin yeteneğin olsa durmadan bir şeyler çizerdim sen mal mal oturuyosun!" dedi.Çağla'yı o an döverken söylediklerinde haklılık payı olduğunu düşündüm.

# Şaka lan dövmedim tabi ki,önce sensin mal diyip,sonra da haklısın dedim...

# Harbiden haklı ama insanın tembelliğe alışması çok kötü bir şey,bende bu ahiret uykusundan uyanıp çizmeye başladım,sanırsam 2 hafta sonra karikatürlerimi Uykusuz'da felan görürsünüz...

# Daha önce anlattığım Messer Chups konserinden sonra sabaha karşı evinde yatıya kalmaya gittiğimiz arkadaşın evinde Recep İvedik 2'yi izledik dalgasına ve gülmekten nefes alamadık.Dün Çağla ile komedi filmi olsun ayağına tekrar izledim ve inanılmaz sıkıldım,o an anladım ki bu filme gülmek için kafanızın güzel olması lazım,zira o gün filme kopanların ben dahil alayı sağlam içmişti,çok sağlam...

# 3 hafta sonra halı saha maçını kaybettik.Gerçi ondan önceki haftalarda da çok kaşınıyoduk ama bir şekilde yeniyorduk bu hafta çekirge gibi sıçrayamadık ve yenildik.Şimdi yenilginin suçunu kimseye atmak istemiyorum ama eğer blogumu okuyorsan Sinan abi lütfen defansta çalım yapma gözünü sevem,Güney abi sende her terden kaleye vurma be abi,ne zaman nerde pas vereceğin belli olmadığı içün paslarına hareketlenemiyoruz be abi...

# Şu an nette dönen Kızsız Adam videosu varya millet onu övüyor inanılmaz bir şekilde ve baya gülüyorlar.Hadi bundan bir 10 sene önce olsa anlarım bu olayları ama benim bildiğim 90 yıllarda bolca çekilen başka filmleri tii ye alan bu Leslie Nielsen komedisi tarih oldu ve artık güldürmüyor,bilmiyorum artık...

# Gene Pamuk Prenses-2 diye bir kısa film var Erkan Can'ın oynadığı onda da durum farklı değil.Hani Erkan Can'ın anlattığı bir masalların gerçek yüzü kısmı var güzel,gerisi Snatch,Lock Stok And Two Smoking Barrels ve Tarantino filmerinin kolajı gibi bir şey olmuş.Çok fazla sokak özlü sözü var felan.Dedim ya 10 sene önce olsa neyse de bunlar çokça yapıldı be abi...

# Bende her genç gibi kısa film senaryosu yazmaya başladım,hayırlı olsun...

# Bence Din Hocaları,rotasyonlu sistemde ki Joker oyuncu gibidir.Şimdi bu joker oyuncu dediğimiz herif hocası nerde görev verse yapar ya,Din hocaları da öyle.Okulda hangi ders boşsa ona giriyorlar,bir nevi joker oyuncu işte yalansa yalan deyin:)

# Aslında bu yayımladığım Çizgi Propaganda serisini bir yazı halinde sizlere sunmayı planlıyordum ama hem bu olayın tarihi çok gerilere dayandığından hem de bu bloga gelen herkesin benim kadar çizgi roman meraklısı olmadığını tahmin ettiğimden sadece resimleri yayınlaya karar verdim,ha siz derseniz yaz bir okuruz o zaman yazarım ama dermisiniz...

# Manga yazı dizisini yazmayı unuttuğumu sanmayın yazacağım...valla lan:)

# Biz kaçıncı DÜnya ülkesi sınıfındayız size söyleyim mi,bence 2. dünya ülkesiyiz.Tabi bu soruyu bizim halkımıza sorarsanız en birinci dünya ülkesi ama elin gavuruna sorarsanız 3. dünya ülkesi çıkarız ama işin doğrusu biz 2. dünya ülkesiyiz bana göre.Bence sanki bu refah düzeyi yüksek ülkeleri(Norveç,İsviçre,Almanya) gibi 1. dünya ülkelerini gerek bireysel,gerekse toplumsal halkının hem bilinçliliği olsun hem ekonomik şartları hem de yaşam standartları olarak bize örnek olsun diye koymuşlar.Efendim sonracığıma bu fakirlikten kırılan Afrika ülkeleri olsun,Orta Doğu ülkeleri olsun,Hindistan gibi ülkeleri de halimize şükredelim diye koymuşlar ondan yola çıkarak diyorum ki biz 2. dünya ülkesiyiz,itirazı olan ya şimdi konuşsun ya da sonsuza kadar sussun...

# Uzun zamandır komiksel öyküler felan yazmıyorum o yüzden şimdiden yazacağım bir kaç tanesini buraya yazayımda unutmayayım,sizde unutturmayın.Korku kuşağında Calculartor'ün Laneti.Bilim-Teknik kuşağında Deney'i.Bilim-Kurgu kuşağında Robojop'u,Drama kuşağında ise Maskeler'i yazacağım uyandırayım...

# Artık hiç bir kız msn iletisinde Fırat cümleleri kurmasın lütfen.Ajkım,sevgülüm,titret gibi en msnsel şeyleri yazın ama "Dinimiz amin" felan yazmayın lütfen kızlar,lütfen...

# Kısmetsizlik yazımda demiştim Fenerbahçe grup olayında kısmetsiz diye bak sanki bu dediğimi doğrular gibi Peace Cup'da bile en zor gruba düştük lan...

# Daha bir şeyler yazacaktım ama gel görki unuttum o yüzden fazla cılkını çıkartmadan kapatayım bu maddeleri de sizi aşırı dozajda madde kullanımından komaya sokmayayım.Bir daha ki Madde Bağımlısı'nda görüşene kadar kendine iyi bak okuyucu,bak havalar ısınıyo diye yalancı güneşe aldanıp artist artist çıkma sokağa motoru bozarsın mazallah,tamam mı canım benim,hadi öptüm "KİB"!

2 yorum:

kerberos dedi ki...

Blur muhabbetini yaptığımızda Engin abi 'Ruh ikizimisiniz lan siz?!' demişti ya, Allah'ım, korkmaya başladım lan ben Alengir, giderek sana benziyom. Finansbank'ın sınavını kaçırdım lan bugün ben... en gereksiz yerlere bile yarım saat önce giderdim halbüküsü!...

alengir dedi ki...

Hahaha,herkes bana benzeyecek herkes:))