7 Nisan 2009 Salı

BARRACKLAVA



Valla gülüyorum gülüyorum ama gülüyorsam sinirlerim bozulduğu için gülüyorum!Al sana bir tane daha Obama'lı haber,bu sefer de herifin baklavasını yapıp isminide Baracklava koymuşlar.10 baklava ustasının 2 gün boyunca gece-gündüz demeden(muhabbetlerinde hiç geçmemiş bu kelimeler yani) 10 tepsi baklavayı tek tek pişirdikten sonra kesilen parçaların birleştirilmesinden oluşturulan bu baklavadan portrenin ana fikrini "Tatlı yiyelim,tatlı konuşalım" olarak açıklamış,baklavayı yapan firmanın sahibi.Haberin linki na burda...

Canım sıkıldı artık bu Obama enflasyonundan,zaten popüler olan her şeye atlayan halkımız Obama'ya da atlamış durumda,umarım ileriki günlerde sırtına Obama dövmesi yapan 60 yaşında ki teyze gibi abuk sabuk haberlerle karşılaşmayız,şu adam gitsede ülkesine rahatlasak.Yanlız çok müstehcen bir adı var bu baklavanın anamız,bacımız var bir yerde:)

2 yorum:

kerberos dedi ki...

bu sabah haberlerde gördüm, abilerden bi tanesi 3 aylık çocuğuna Barak Obama adını vermek istemiş, Barak dilimize uygun düşmez diye düşünüp (Obama dilimize uygun ya galiba!) Barak'ı Baran'a çevirmiş, oğullarına Baran Obama bilmemkim adını vermişler...

alengir dedi ki...

Şerrefsizim benim aklıma gelmişti böyle bir şey ama daha uçarı bir örnek vermek için teyzeliyi yazdım:)