20 Nisan 2009 Pazartesi

PES EDEN NE OLSUN?


Futbolu sevip sevmediğini nasıl anlarsın?Eğer ki dostum evde çorapla maç yaptıysan,okulda ki sırana futbolcu ismi kazıdıysan,defterlerinin en arka sayfasına rüyanda ki 11'i derlediysen,sokakta topu sevdiğin futbolcunun ismini bağırarak sürdüysen sen gerçekten futbolu seviyorsun demektir.Peki Mücadele etmeyi seviyormusun?Hırs var mı hırs?Bu soruların cevabını evet kabul ediyorum ve devam ediyorum,"Futbol asla sadece futbol değildir" felsefesini benimseyecek kadar futbolu sevdiğin halde,futbolun bazen sadece bir oyun olduğunu bilecek kadar bilinçlimisin?Bunlara da evet ise o zaman ne duruyorsun Nike Halı Saha Ligi'ne katılsana...

Bir kaç gündür NTVSPOR'da dönen Rıdvan Dilmen,Sergen Yalçın,Fuat Akdağ,Hakan Ünsal ve Burcu Esmersoy'un tanıtım reklamında yer aldığı Nike Halı Saha Ligi reklamlarını görmüşsünüzdür.Nike düzenlediği bu güzel organizasyona,"Asla Pes Etme" sloganıyla ve kendi sözleriyle çağrı yapıyor,bir önce ki paragrafta da ben kendi sözlerimle çağrı yaptım,futbolu seven herkese.Peki ben kimmiyim,ben son 5 senedir ki 3 senesi aralıksız olmak üzere,e-mailin icat edilip postanın papucunu dama atmadığı zamanlarda ki postacıların sloganı gibi kar,tipi,yağmur,çamur demeden maç yapan birisiyim(bugünki maçtada şahane bir kafa golüde atmadım değil hani)...Çocukluk dönemlerinde oynadığı maçın "Kendi kapınızın önünde oynayın" tandaslı teyze bitiş düdükleriyle sona erdirilme çabasına aldırış etmeden gün içersinde defalarca kez mahalleden mahalleye göç edip bir sonraki "Kendi kapınızın önünde oynayın" ı duyana kadar maça devam eden birisiyim...Sınıflar arası halı saha turnuvasında oynamak için girdiği maçta 30 saniye oynayabilmesine ve soyunma odasına gittiğinde yepisyeni botlarının çalınmış olmasına rağmen oynamış olduğu 30 saniyeden keyif alan birisiyim...En yamuk sahalarda oynayıp kolu kırılan,en yeni sahalarda bileği çatlayan,bileği dönen,dizleri moraran,kasları yırtılan vb... badireleri atlatmış bir futbol gazisiyim.Tamam belki hepimizde bir Lionel Messi yeteneği yok ama hepimiz en az Messi kadar seviyoruz futbolu değil mi?Seviyoruz seviyoruz,o yüzden bu sevgiyi biraz bileklere,biraz mücadeleye,biraz da hırsa dökmek isteyen herkesi tekrardan Nike Halı Saha Ligi'ne çağırıyorum ve ekliyorum Pes eden ne olsun!

NOT:Detayları üstte ki Banner'a tıklayıp öğrenebilirsiniz.

Hiç yorum yok: