14 Şubat 2009 Cumartesi

YÜRÜYORUM ELLERİMDE ÇİÇEKLERLE ŞUBAT'IN 14'ÜNDE



Evet saat gece yarısını geçeli çok olduğuna göre,resmen Sevgililer Günü'ne resmen girmiş bulunuyoruz,öncelikle tüm sevgililerin gününü kutlarım, Allah bütün Berk'lere,Cenk'lere,Tunç'lara hediye beğenmez, kadir kıymet bilmez "Aşkitooom" ağzı yapan sevgilileri karşısında sabır versin diyerekten geçen sene bugün ne yaptığımı ve gözlemlerimi sizinle paylaşayım.Öncelikle Sevgililer Günü'yle olan ilişkimin "Merhaba-merhaba" dan öteye geçmediğini belirteyim,asla hiç bir kız arkadaşımla 14 Şubat'a kalmayı başaramadım,öncesinde oldu,sonrasında oldu ama 14 Şubat'a bir türlü denk gelemedi o yüzden yarın benim için tıpkı geçen seneki gibi "Kapitalizm bize dayattığı,insanları sadece para harcamaya iten anlamsız bir gün" dü,ama neden elimde bir buket gülle Taksim de buluşacağım kızın yanına seyirtiyordum,bunlar hep muamma mı, değil çünkü her şeyin bir açıklaması var.İçinde M&M's paketi olan 5 gülden oluşan çiçekleri,tam da askerde bulunan arkadaşımın bana tarif ettiği şekilde yanımda gülleri bedavaya almamı sağlayan arkadaşım aynı zaman da askerde ki arkadaşımın kuzeni olan Birkan'la beraber onun sevgilisine götürüyordum.Aslında arkadaşımın isteği kız arkadaşına çiçekleri süpriz bir şekilde vermem yönündeydi ama olaylar olayları kovaladı ve ben kıza süpriz olması gereken süprizi söylemek zorunda kaldım ve Taksim de buluşmaya karar verdik.Kendisiyle buluşmaya giderken elinde çiçekle metroya binen ve Taksim de yürüyen bir erkek olarak şunları gözlemledim:Elinde çiçek olan bir erkeğe diğer erkekler "allahın duygusalı","eheh hanım köyküye bak" gözüyle hafif küçümser bakıyorlar,pek tasvip etmiyorlar gibiydi.Elinde çiçek olan bir erkeğe ise kızlar inanılmaz arzulayan gözlerle(çiçekleri,beni değil) ve çaresizce bakıyorlardı,hatta caddede yürürken yanında kendisi kadar güzel bir kız olan hatun önce çiçeklere,sonra bana baktı,bende hafif üzerine doğru yürüyordum,yanından geçtikten sonra kızın arkadaşına hafif utanarak "ay çiçeklerle bize doğru geliyordu ya,bende buketi bana vericek sandııım" dedikten sonra güldüğünü duydum.Arkadaşımın sevgilisiyle buluşup çiçekleri kendisine verdikten sonra,ona gideceği yere kadar eşlik ettim cadde boyunca,bu sefer de elinde çiçek olan bir kızın yanında ki erkek olarak kızların yanımda ki kıza kıskanç gözlerle baktığını gördüm,içimden "kızlık müessesesi ne zor lan,hep bir kıskaçlık,hep bir çekememe,daima kıyaslamalar felanlar..." diye geçirdim...

Kısacası elimde bana ait olmayan bir sevgiliye verilmek üzere taşınan güllerle,bakılabilecek bütün bakışlara maruz kaldım,yeri geldi duygusal ve naif oldum,yeri geldi düşünceli ve hassas bir sevgili oldum topluma gözünde ama ben şu anda hala bugünün "Kapitalizmin bize sunduğu" bir gün zırvasına inanıyorum amma velakin bir gün yarı finali geçip 14 Şubat'a sevgilili girersem en kalpli,güllü hediyeyi alırmıyım gelecekte ki sevgilime...alırım heralde ama asla "kalbim ona ait"li tişörtlerden almam lan,sevgilim Adriana Lima bile olsa hiç bir güç bana aldıramaz bana öyle hediye!Son bir kez daha sevgilisi olanların gününü kutluyorum,olmayanlara ise "Kafana takma be koç,seneye kralsın,manitanın cantisi sende" avuntusunu sunuyorum,öpüldünüz efem.

NOT:Sevgililer gününden bir gün önce Facebook'da ki ilişkimizi bitiren gay sevgilim Birkan'a sesleniyorum,ayıp lan hediye almamak için yapılırmı lan bu bana:)

NOT A NOT:Böyle yazdım diye bizi gey sanma ey okuyucu,bizimkisi basit bir komiklik olsun diye yapılmış ilişki,yoksa ikimizde allahına kadar heteroyuz yani...acaba? :)

FOTO:by DAEKAZU

Hiç yorum yok: