12 Şubat 2009 Perşembe

CIBONA:55-FENERBAHÇE:65



Euroleuge, H Grubunda Fenerbahçe beklenen 2 yenilgi ardından gruptan çıkma yolunda kayıp verilmemesi gereken Cibona Zagreb maçlarından ilkini Hırvatistan deplasmanın da 10 sayılık farkla 55-65'lik skorla kazanarak grupta ki ilk galibiyetimizi aldık.Maçta Fenerbahçe adına Mirsad 20 sayı-13 ribaund,Gricek 12 sayı-4 ribaund,Green 10 sayı-2 ribaundla skora katkı yapan oyuncularımız.Şimdi amaç İstanbul da oynayacağımız Montepasci Siena maçına kadar Cibona'yı tekrar yenip CSKA Moskava'nın da Montepasci'yi mağlup etmesini bekleyeceğiz.Şimdilik bugün ki galibiyetin tadını çıkartalım ...



Üstte ki resmi bizim resmi siteden aldım,hatırlıyorsunuzdur daha önce de demiştim bizimkilerBasketbol 'u pek iplemiyorlar galiba diye,işte bu resim de şüphelerimi doğruladı,fotografları resmen televizyondan cep telefonu ile çekip siteye koymuşlar,nedir yani Dünyanın en zengin 19. Spor Kulubü ilan edilen Fenerbahçe'nin bir resmi fotografçısı felan yokmu yada bu resimleri buraya koyan arkadaşların aklına hiç mi spor ajanslarından yararlanmak gelmiyor,o zaman yazmıştım gene yazayım biz bir Futbol kulübü değil Spor Kulübü'yüz,futbola gözterdiğimiz hassasiyetin çeyreğini diğer spor dallarına göstermekten acizmiyiz!

EDİT:Resmi siteye o kadar bok attım ama kendimde adeta resmi site gibi hataya düştüm,"Cska'nın Montepasci'yi 2 maçta da yenmesini bekleyeceğiz " diyerek amma velakin Cska dün Montepasci'ye yenilmişti ya,kafam nereye gittiyse unuttum,özür dilerim bu hata için,bir daha hatalara gelmem işalla:)

Hiç yorum yok: