2 Şubat 2009 Pazartesi

FENERBAHÇE:1-G.ANTEPSPOR:1


Yenilmediğimize mi sevineceğimi,beraberliğemi üzüleceğimi anlayamadığım ikinci maç,üstelik bu da Kadıköy de!İşin kötü tarafı Fenerbahçe adına maçın adamı gene Volkan'dı.Edu'nun yokluğun da Yasin saatli bomba gibiydi ki zaten yediğimiz golde Erman Özgür'ü boş bırakarak Tabata'nın klasik söylemle "Alda, at lan!" dercesine pasında çaresiz kaldı ve gol geldi.Yediğimiz golün üstüne oyuna taze girip mikrodalga fırın hızında top daha ayağına bile değmeden çıkan Josico ve oyuncu değiştirme hakkımızın biterek maçı 10 kişi tamamlamak zorunda oluşumuz maçın tuzu oldu biberi oldu.Yenik duruma düştükten 3 dakika sonra Semih'in "asistinde Alex'le 10 kişiyken gol bulmamız sevindiriciydi,belki bu dakikadan sonra bir galibiyet bile çıkarabilirdik ama olmadı.Semih'in asisti diye yazdım Alex'in golünde çünkü Semih isteyerek ya da öylesine şişirdiği top da bir şekilde golü attırdı,çünkü Semih'in dokunuşu gol,çünkü şutu gol,çünkü pası gol,Guiza'nın tüm golsüzlüğüne rağmen. Aragones'in bütün bunları görmesine rağmen Guiza da bu kadar ısrar etmesi de sanırım "Bende Harran'lıyam" kontenjanından olsa gerek,bakalım nereye kadar sürecek bu kontenjan.Son iki maç kaybedilen 4 puan,zirveyle puan farkı da keza 4,sene sonunda umarım bu 4 puanları çok aramayız ve son olarak Tabata'ya soruyorum:Belamısın olum sen bizim başımıza!

NOT:Maçta Tabata'ya bakıyorum bu adam birisine benziyor,benziyor diye düşünüyorum ve Beşiktaş maçında görüyorum ki,İbrahim Toraman'a benziyor,bakın sizde göreceksiniz:)

Hiç yorum yok: