2 Şubat 2009 Pazartesi

BEN DE YAZICAM LAN!


Mister Ug ve Okhy Dokhy'nin pek şukela bloglarında daha önce de yazdıkları Enflasyon yazısında ki futbol bloglarından olucam ama bunu ben de yazıcam lan,benim neyim eksik,hem yazmazsam çüküm düşer valla:)Neyse mevzu bildiğiniz gibi son bir kaç Barcelona'nın 5000. golünü kimin atacağıydı,bütün futbol blogu dünyası buna kitlenmiştiki sağolsun Messi ,Racin Santander maçında bir tane atıp üstüne yatmadan bir tane daha attıda bizi de bir haftalık bekleyişten kurtardı.Yazım "Messi insanmısın sen,bu nasıl performans" ya da "Barcelona şaşırmış,hiç mi puan kaybetmeyecek" tarzı Amerikayı yeniden keşfeden cümlerle kurulmuş yorumlardan olmayacak,benim değinmek istdeğim şey gollerini sol ayağıyla alışmış olduğumuz Messi'nin 4999. ve 5000. gollerini sağ ayağıyla atmış olması ki galiba Messi ilk defa bir maçta sağ ayağıyla 2 gol atıyor ya da ben yanılıyorum,bilen varsa ya şimdi söyledin vehayutta sonsuza kadar sussun.Neyse yazdım rahatladım,bravo Messi oğlan,helal olsun Barca,seni seviyorum Henry,adını unuttuğum tüm Barca'lılardan özür dileyerek Akademiye teşekkür ediyorum(Gülüşmeler lan)!

Hiç yorum yok: