6 Şubat 2009 Cuma

MADDE BAĞIMLISI-3

Bir Madde Bağımlısı'na daha hoşgeldin sevgilim okuyucu,bakalım ne gibi maddeler yazacağım bende merak ettim şimdi,bilirsin doğaçlama benim göbek adımdır,start verildi ve yazı başladı:

#Adam "Van Minit" dedi yer yerinden oynadı,bir de "Şatta fak ap mada faka" dese ne olurdu acaba...

#Peki benim bu "Van Minit"'i işyerinde ki insanlara "Kes lan" diye tercüme etmem...

#Bence "Van minit","Are you talking to me"yi döver...

#Melih TutipiyanÇek...

#Ancak askerde dinlerim dediğim müzikleri,iş yerinde arada sırada ısınmaya odama giren çalışanlar sayesinde dinliyorum ki şarkılardan bazıları şunlar:Ferdi Tayfur-Sabahçı Kahvesi,Güllü-Unuttum İşte,Gökhan Güney-Ben Sensiz Yaşamak İstemiyorum...

#İş yerindeki tek bekar benim,halbuki 88'li bir kız da var ama o bile evli...

#Samantha Who güzelmiş izleyin derim,Christina Applegate döktürmüş valla...

#Samantha Kim lan,Samantha Kim...

#Alex'i beğenmemek,yaptıklarını görmemezlikten gelmek futbola ihanetmidir acaba...

#O değilde Sabri Sarıoğlu ile Sinem Kobal arasında ki ilişki gerçekmiydi,yoksa şehir efsanesi mi...

#Erkek güzeli Sabri...

#Amerikalıların Donuts-Kahve ikilisine karşı,bizim Poğça-Çay ikilisi...

#Yanlız Tdk'dan baktım şu an Poğça'nın doğru yazılışına,Tdk doğrusunun Poğaça olduğunu söylüyor,interesting...

#Mesela insanı muallakta bırakan bir kaç şeyin daha doğru yazılışına baktım,sizinle paylaşayım da doğrusunu bilin:Şarz değil şarj,Egzoz değil egzost,herkez değil herkes,aferim değil aferin,yanlız değil yalnız,direk değil direkt...

#Twilight'ı geçte olsa izledim,kurgusu beklediğimden de hızlı ilerliyordu,önemli diyaloglarda kitaba bağlı kalınması güzel olsa da özel efektler çok vasattı ama gene de izlemesi zevkliydi,umarım ikinci kitabın uyarlaması daha güzel olur...

#Casper'a hayatta sevmem ve güvenmem.Birincisi sevimli hayalet mi olur lan,hayalet hayalettir,ikincisi ne bu insan yalakalığı hem kendi türüne ihanet adamın yarın öbürsü gün bana yamuk yapmayacağını nerden bileyim ben,o yüzden de güvenmem,hayalet avcıları emsin seni Casper...

#Şu an Msn listemde bulunan arkadaşlarımdan seçtiğim bazılarının iletilerini yazıyorum,blogumu okuyorlarsa bana kızmasınlar yazasım geldi birden:

-yok.elifleyim

-herkes siperlere

-Beni biraz anlasana

-Dizii,...Fernando Sucre

-yurttan nefreettt ediorum yaaaaaa

-yok!furkan ve tavuklu mavi pijamasıyla boyoz keyfi!resist and exist

-mambıl öldü

-cap ou ps cap?-Dean Winchester//Sam Winchester-thats what the said

-allah var,problem yok

-Y.O.K/yokum.Selin gelince titrettt


#Süper iletiler değil mi,o allahlı olanı fenaymış...

#James Bond filmlerini pek izlemem ama sarışın ve çirkin James Bond'mu olur lan Daniel Craig ha...

#Dün TNT'de James Bond'un Licence To Kill filmine denk geldim film çok garip kafalarla yazımış belli ki.James Bond damatlığını giymiş bir halde planörle kaçan kötü adamı sarktığı helikoptere bağladıktan sonra o sırada üzerinden geçtiği kiliseye paraşütle atlayıp düğününe yetişiyordu...Sonra da Cüneyt Arkın filmlerine laf ediyorlar:)

#Kendi düğününe paraşütle gelen adama kız mı verilirmiş,o adama yarın öbürsü gün ilişki yürümediğinde geldiği gibi paraşütle kaçmazmı o adam,zavallı kadını James Bond Jr.'lerle ortada bırakmazmı,serseri...

#Gene James Bond'dan gidelim,şimdi bu herifin alamet-i harikası 22 filmi boyunca aslında başka bir şey gibi gözüken üstün teknoloji silahları değilmi,peki bir gün teknolojik olarak bilimkurgu filmlerinde gördüğümüz seviyeye gelirsek ne olacak,Bond'un bütün olayı bitecek,o zaman James Bond'u emekliyemi ayırcaklar...

#Şu PES'in her serisinde beni yenebilen birisi çıksa ya...

#Yoksa siz hala İt's Always Sunny in Philadelphia'yı izlemediniz mi...

#Nasıl oluyor bilmiyorum ama benim gibi milyonluk bir adam bir şekilde kendini hep trilyonluk ortamlarda buluyor,interesting...

#Celalettin Cerrah ne yapıyordur acaba şimdi...

#Guiza milli takıma davet edilmiş,Del Bosque hiç mi izlemiyor bizim maçları...

#Bir atsa açılcak dediler ama açılamadı zaar hala...

#Yarın işe gitmeseydim Yıldız Parkı'nda çivit savaşı yapacaktım arkadaşlarla ama yalan oldu gibi...

#Last Fm radyosu iyisin güzelsinde her şeyi skroplamasan daha güzel olacaksın...

#Okuyucu sende ilginçsin ama yazmadığım zaman siteye girenlerin ortalamasında bir artış oluyor bana bir mesajmı vermeye çalışıyosun ha...


#Keşke yıllar önce "sen gel bizim çocuğumuz ol" diyen akrabaların teklifini kabul etseymişim çünkü şimdi aldılar başlarını gittiler,süper zengin oldular,acaba gidip sorsam mı teklifleri hala geçerlimi diye...

#Daha yazacağım bir sürü madde var da cılkı çıkmasın,bir daha ki Madde Bağımlısı'na da kalsın biraz,o zaman kadar sonsuzluğa ve ötesine okuyucu.

Hiç yorum yok: