5 Şubat 2009 Perşembe

ŞİŞŞT ŞİŞŞT SAKİN OL...




...Sinirlerine hakim ol!Heralde Kezman'a verilebilecek en güzel tavsiye bu galiba ,çünkü dün oynanan kupa maçında yaptığı hareketle daha önce bir çok vukuatı olan PSG trübünlerinin büyük tepkisini toplamış ki,Fransa'da adamın aklını alırlar,öyle "Are you player" larla kurtulamazsın Kezman'cım "take it easy" bir yerde!Şimdi ne yapmış bu Kezman diye soracak olursanız,dün Bordeaux ile oynanan kupa maçında 60.dakika kaçırdığı net gol pozisyonundan 5 dakika sonra oyundan alınan Kezman,gene sinire bağlamış ve sahadan çıkarken formasını yere fırlatıp soyunma odasının yolunu tutmuş!



Teknik direktör Paul Le Guen'in de büyük tepkisini alan hareketine Kezman maçtan sonra düzenlenen basın toplatısın da "Sahadan çıkarken verdiğim tepki kendimeydi, kötü bir dönem geçiriyorum. Başarılı olmak istiyorum, ama istediğim performansı gösteremiyorum. Benim kariyerim belli.PSG taraftarları yüzde yüz randımanlı Kezman'ı daha sahada göremedi. Onlara daha iyi oynayacağım konusunda söz veriyorum" şeklinde açıklama getirmiş,bu açıklamarı Kezman'dan kaçıncı kez duyuyoruz acaba ben bilemedim sayanınız varmı,kariyer dediğide hala PSV'de ki performansı ama onun kredisi tükeneli çok oldu,acaba seneye hangi takımda "Gerçek Kezman'ı şimdi göreceksiniz,bak valla" minvalinde açıklama yapacak,zira o forma atma olayı PSG'de ki kariyerinin bittiğinin gayrı-resmi ilanı olmuştur!

Hiç yorum yok: