25 Şubat 2009 Çarşamba

SEVGİLİ TRT ÇOCUK


Trt'nin çocuklara yönelik kanalı Trt-Çocuk'u hiç izledinizmi.Tabi ki devlet kanalı olduğu için paso ver öğretiyi,ver doğruyu kafasındalar.Ne kadar tüm çocuklara hitap ettiği söylense de hitap ettiği kesim 0-6 yaş gibi bir şey.Hiç güzel çizgi filmleri yok,alayı tırt ama her gün izliyorum.Peki neden ben bu kanalı hergün mutlaka izliyorum,çünkü haftaiçi her gün Türkiye'nin değişik şehirlerini çocuklar arayıcılığıyla tanıtan,gene öğreti kafasının çok yoğun olduğu Düş Peşime adlı bir program var.Bu programı ikisi kız,birisi erkek 3 kişi sunuyor.İşin en kebap kısmını sadece stüdyodan sunum yapan,çoluğa çocuğa sempatik gözükücem diye nerdeyse kamerayı ağzına alacak,stüdyonun darlığından paso ileri geri koşan Ali diye bir eleman yapıyor.Şimdi gelelim benim bu programı izleme sebebim olan bayan sunucuya.Gerçi iki tane bayan sunucu varda bi tanesi patates.Benim ilgilendiğim kar,kış demeden Türkiye'mizi şehir şehir gezen sevgili Zeynep abla.Zeynep Celep adlı bu kızımızın gamzeli yüzüne ve şeker gibi sesine hastayım Zavallım ekmek parası peşinde ordan oraya giderken bir de yeteneksiz moron çocuklarla uğraşıyor.İğrenç sesiyle çocuk şarkıları söyleyen mi dersin,kemanı davul gibi çalan mı dersin,seç beğen al...Daha bugün ki bölümde müziksiz Efe dansı yapan iki eleman vardı,üzülüyorum lan kıza.Neyse bu Düş Peşime'de,Düş Peşime ekibini nerede görmek istiyorsanız bize mail atın,biz mekanınıza gelelim,beldenizi bize tanıtın felan diyorlar.Ben de attım bugün maili aşşağıda gördüğünüz gibi.Bizim eve gelin dedim,özellikle Zeynep ablayı talep ettim,kabul ederlerse var ya robot dansı yapacağım okuyucu.Evimi,odamı bucak bucak Türkiye'ye,özellikle Zeynep ablaya tanıtacağım,aradan iki tanede "terli terli su içme","sakla samanı, gelir zamanı" gibisinden öğretiyide dayadım mı,Zeynep ablayı tavlarım valla,ondan sonra beraber gezeriz Anadolu'yu,beraber koklarız Anadolu çocuğunun pastoral kokusunu,ovv beybi!Bu arada konuyla alakasız ama neden Zeynep isimliler %90 güzel oluyor,tanıdığım çoğu Zeynep güzel,bu konu araştırıla...




Yazı pek okunmuyor ama üstüne tıklayın büyüsün işte,her şeyi benim mi söylemem gerek be okuyucu biraz uyanık ol:)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bende az once dus pesimeyi izledim, Hatay daydi. Sunucu kizin ismini ariyodum cok tatli bisey ya...

alengir dedi ki...

Fenalı güzel,ben unutmuştum bana gene hatırlattın,dur gene mail atayım :D