24 Şubat 2009 Salı

STEPHEN KİNG'DE BENDEN


Ünlü Amerika'lı yazar Stephen King,USA Weekend'le yaptığı röpörtaj da Harry Potter'ın yazarı J.K Rowling ile Twilight'ın yazarı Stepheine Mayer'i karşılaştırmış.Her iki yazarın genç kesime başarıyla ulaştığını belirten King,J.K Rowling'in muhteşem bir yazar olduğunu ama Mayer'in yazarlığını beğenmediğini söylemiş.

Mayer'in yazarlığını beğenmeyen King sözlerini şu şekilde sürdürmüş:
"People are attracted by the stories, by the pace and in the case of Stephenie Meyer, it's very clear that she's writing to a whole generation of girls and opening up kind of a safe joining of love and sex in those books. It's exciting and it's thrilling and it's not particularly threatening because it's not overtly sexual."

Ben demiştim değil mi romanı okurken kendimi gelinlik çağında kız gibi hissettim diye,bakın Stephen King'de benim gibi düşünmüş bu konuda ve Harry Potter'ın daha iyi bir seri olduğu konusunda.Röpörtaja burdan ulaşabilirsiniz.Yazıyı bitirirken kendisine ,Harry Potter'ın Twilight'ı döveceğini söylediğim Sinem'e söylüyorum bunu "Nabeeer"(Gülüşmeler)!

4 yorum:

sinem dedi ki...

arkadaşım!! ben twilight daha iyi mi dedim? o ayrı o ayrı dedim ve demek istediğim de tam olarak buydu tamam mıaaa? :) her ne kadar edwarda tapsam da edwardın sevgilisi olacağıma harrynin kankası olmayı da yeğlerim, belirteyim ;)

alengir dedi ki...

Bırak şimdi ben yazı karakterinden anladım,sen Twilight'ı daha çok seviyosun:)

sinem dedi ki...

saçmalama be. twilight kurban olsun potter serisine. ama neden kıyaslıyoruz diyorum ben. kapiş? ;)

alengir dedi ki...

Tamam tamam kapiş,bundan sonra Harry Potter'la Narnia'yı kıyaslarız bizde:)