28 Kasım 2008 Cuma

TEŞEKKÜRLER TTNET, BENİ KLASİK MÜZİKTEN SOĞUTTUĞUN İÇİN!!


Bilmiyorum bu TTNET le kaçıncı hadisem,internetimin her kesildiği zaman anın da başvurduğum TTNET destek hattından yararlanmak o kadar meşakatli ki o kadar olur yani,bunu yaşayanlarınız eminim ki ne anlatmak istediğimi çok iyi bilip sizde bu konuda benim gibi muzdaripsinizdir,bilmeyenler için kısaca TTNET'in bana atmak üzere olduğu kazığı anlatacağım!!
Günüm kimilerine göre geç,kimilerinin hayal etmeye bile cüret etmediği bir saat olan saat 16:00 da uyanmam ile başladı(çünkü sabah 8 de uyudum,ne gerek varsa),kendime hazırladığım kahvaltı sonrası bloga yeni postlar yazmak için internete girmeye çalıştım ama o da ne bilgisayar görmesi gereken kablosuz ağ bağlantısını göremiyordu??Önce modemi gidip kontrol ettim, yanması gereken ışıklardan Wan ve Lan ışıları gayette parlak bir şekilde yanarken PPP ışığı bu konuda yan çiziyordu.Kablosuz ağları yenilemeye çalıştım fayda etmedi,daha sonra gidip modeme reset attım bu yöntem de işe yaramayınca gidip TTNET destek hattını aradım ve işkence dolu dakikalar başlamış oldu.
Yaklaşık 25 dakika Mozart'dan Rondo Alla Turca'yı(Türk Marşı) defalarca kez dinleyip güç bela operatörlerinden birine bağlanınca hızlı bir şekilde maruzatımı anlattım,genelde bunun gibi durumlar da PPP ışığı ya borcundan dolayı internetin kesilmesi yüzünden yanmıyordur ya da bölgede genel bir çalışma olduğundan dolayı kesilmiştir ve bir kaç saat içinde geleceği söylenir...Herhangi bir borcum olmadığı için bana operatörlerin 2. seçeneği söyleyeceğini düşünmüştüm önce,operatörün bana yapmamı söylediği ve benim artık kaşarı olduğum bir dizi rutin işlemi yaparken ne yazık ki yetkili arkadaş ile olan bağlantım kesildi.Tekrar dahili numarayı çevirmemle tanıdık dost Mozart ve Rondo Alla Turca ile karşılaşmam bir olmasın mı,bu sefer haklarını yemiyeyim 17 dakika içersinde bağlanabildiğim saygıdeğer operatör yaklaşık 17 dakika önce yapmış olduğum işlemeleri kendisine bildirmeme rağmen yeniden yapmam da ısrar etti.Sabırla yaptığım işlemlerden sonra bana modemimin bilgilerinin sıfırlandığını ve en baştan kurmam gereketiği nedenleriyle birlikte anlattı,kendisine teşekkür edip telefonu kapattım...
Kara kara düşünmeye başlamıştım daha bir kaç saat önce yazdığım "Teknoloji Cahili"postunun arifisinde bunun olması ilahi bir teknolojik şaka gibiydi,nazar değdiğine kanaat getirdim, problemi çözmek için kimlerden yardım alacağımı kararlaştırdım.Çözüm için bu işerden anlayan iki adet arkadaşım vardı ama onlardan alacağım yardım modemimin cd sini kaybettiğim için en az 7-8 gün uzayacaktı,ikinci seçeneğim ise yetkili servisi arayıp en az 40 ytl servis ücreti verip evvelsi gün olayı çözmekti,ben de en kısa zaman da internetime kavuşmak için ikinci şeçeneği düşünerek evden çıkıp arkadaşlarım la buluşmaya gittim...
Güzel bi akşamın ardınan eve geldiğim de bir de ne göreyim,modemimin bütün ışıları işaret fişeğiymişçesine yanıyordu,hemen bilgisayarımın başına koştum ve interneti kontrol ettim,gayette düzgün bir şekilde problemsiz çalışmakta idi,garip!!Bu olay üzerine tekrar yetkili servisi aradım bana söyledikleri şey bölgede genel bir çalışma olduğu yönündeydi,sinirlendim hem de çok, durumu bir daha baştan anlatıp eğer ki ben tamir için 40 ytl ödemiş olsaydım bunun hakkında kendilerinin nasıl bir yaptırım uygulayacağını sordum,adam kem-küm etti,klasikleşmiş teknik cevaplardan verdi,yalandan bir özür dileyip başka sorum olup olmadığını sordu!!!
Şimdi bazılarınız "adamlar özür dilemiş işte neyi kovalıyosun" diyebilir ama bu mevzu benim başıma bir değil iki değil defalarca kez geliyor ve internet faturasına gayette tırışka hitmetleri için(bknz:ttnet müzik paketi,sormadan)fazladan meblağlar koyan TTNET nedense bu gibi müşteri hizmetleri konusun da gerekli hassasiyeti gösteremiyor?Eğer ki ben dünyanın en pahalı interneti olan TTNET den kendilerinin bile çelişkiye düştüğü sorunları yüzünden internetimden oluyor ve Mozart'ın kendisinin bile kendinden soğuyacağı kadar Mozart dinliyorsam bu konuda büyüüük bir yanlış var demektir!!Teşekkürler TTNET Türkiye'nin portalı olduğun için!!!

NOT:Ben bu postu yazarken gece internetin yeniden kesilmesi,gene destek hattını arasam, bana genel bir sorun olduğunuve 5 saat içinde halledebileceklerini söylemeleri,artık sinirimi ve nefretimi tüketmem,durmam,sadece elimde ahizeyle durmam!!!

1 yorum:

burak obama dedi ki...

montla sıç

faydasını görceksin