27 Kasım 2008 Perşembe

BU BLOG HAKKIN DA NE DEDİLER?

Yapmış olduğumuz bir dizi araştırma ve röportajın ardından blogumuzun müptezeli haline gelmiş "Celebrity" kişilerle buluştuk ve sitemizi nasıl bulduklarını sorduk,işte bu soruya verdikleri birbirinden ilginç cevaplar şimdi,Nevresim Takımı Magazin'nde...

BLOGUMUZU NASIL BULDUNUZ:

FATİH TERİM:Ben ders almam,ders veririm!(Hocam soru o değil di)Olsun ders almam!!

DOĞUŞ:Takla atiyim mi?(Şimdi değil)!!

STEVEN SPİELBERG:Gel biz bunun filmini çekelim.(Aaa olurmu ki)Olur olur,paraya para demeyiz!!(Oley)

ATİLLA ARCAN:(Sen kimsin be)Ben doksanlar da çok ünlü bir komedyendim!!(Güvenliiik)

RONALDİNHO:Kaka'yla ben hergün giriyom bloga...(Gerçekten miii)Kek lan bu, dikkatli ol koçum seni Milano da öperler ehehe!!

ÖMER ÜRÜNDÜL:Bloglar arası bağlantıyı kurmalısın bence!(Doğuuş,gel takla at,gelirken de güvenliği çağır)...

İşte yorumlar bunlar.Bir "Nevresim Takımı Magazin"in daha sonuna gelirken sevgili okuyucular,haftaya aynı saatte,aynı yerde buluşmak üzere hoşçakalın!!(Bi takla daha atsaydım keşke)

Hiç yorum yok: