21 Kasım 2008 Cuma

HAYATIN DA SON 10 DAKİKA KALSA ÇAĞLA NE YAPARDI?

Saat şu an sabaha karşı 04:38,bişeyler çizerken ses olsun diye televizyonu açtım,kanal show tv,"Herşey Dahil" adlı bir program var,sabah programının tekrarı,Alişan ve Çağla Şikel sunumu,programda yaşayan ölü Bayhan da var 2 sene hapis mi yatmış ne,şarkı söylüyor kafa felan sallıyor bildiğin sabah programı yani,bir şarkı söylüyor Bayhan dikkat etmediğim için anlamadım ama o şarkısını söyledikten sonra birbilerine soruyorlar"doktora gittin mesela 10 dakika ömrün kaldığını söyledi ne yaparsın"şeklinde ki ne tarz bir doktor bu ,ya da ne tarz bir teşhis onu da sallamıyorum,neyse sonra Bayhan "sanat için bişeyler yapardım"gibisinden bir şeyler söylüyor,Alişan ailemle ve sevdiğim insanla geçiririm tarzı klişe bir cevap veriyor,herkes Çağla Şikel'in cevabını beklerken alt yazıda"hayatın da son 10 dakika kalsa Çağla ne yapardı"yazısı geçiyor ben bu satırları yazarken köpeklerin havlama sesini duyuyorum dışardan, ardından da bir kadın çığlığı,balkona çıkıp bakıyorum kimseyi göremiyorum,inşallah kadını yememiştir köpekler diye temenni edip yazıyı bitiyorum.

Hiç yorum yok: