27 Kasım 2008 Perşembe

TEKNOLOJİ CAHİLİ ve HAFTANIN ŞARKISI



Nasıl bir giriş yapacağıma çok kafa yorup,orjinal bir şey bulamadığım için böyle bodoslama girmeye karar verdim ve görmüş olduğunuz gibi girdim sevgili Nevresim Takımı okuyucuları bunun için şimdiden özürlerimi sunar ve yazıya başlarım!Efendim başlık da sözü geçen Teknoloji Cahili sıfatını almış insan kişisi bizzat ben olmakla beraber bundan oldukça utanmaktayım daha henüz oluşturmuş olduğum(yaratmak demiyorum neden,çünkü o olayın patentini Allah almış)bu blog la ilgili beceremediğim o kadar çok şey var ki hepsini yeni yeni öğreniyorum, mesela dikkat ettiyseniz bir adet saat koydum blogun sağına,gene o saatin altına siteye giriş sayısı ve onun da altına müzik şeysi(neysi?)!İşte koymuş olduğum bu "müzik şeysi"ne her hafta yeni bir şarkı eklemeyi ve "haftanın şarkısı"olayına girmeyi düşünüyorum ama o haftanın şarkısı"günün şarkısı"na da dönüşebilir "ayın şarkısı"na da bu tamamen benim üşengeçilitemin(?) durumu ile alakalı,umarım koyabildiğim parçaları beğenirsiniz.O değil de azıcık şu "Nerd"lük hadisesininin ,teknoloji kısmından istiyorum, belediyeye başvurdum, bakalım sonuç ne olacak...

Hiç yorum yok: