30 Kasım 2008 Pazar

İSMAİL Y.K


Arayı kapatacağım dedim ama bugün "zafer sarhoşu"luğundan ziyade diğer sarhoşluğu da tam anlamıyla yaşadığım için,pek mantıklı şeyler yazmam pek mümkün gözükmüyor,o nedendir ki benim için önemli olan bir konunun üzerinden üstün körü bir şekilde geçip bu mevzuyu bitirmektir amacım,şimdi başlıyorum maceramıza...
Ben İsmail Y.K 'yı seviyorum arkadaş,hem de öyle gırgırına felan değil bildiğin seviyorum ,her insanın bir fetish'i vardır benim fetishim de İsmail Y.K...Normal de Cuma günleri evde kalmaktan nefret ederim ama dün gece evde kalıp Beyaz şov da İsmail'imi izlediğim için son derece mutluyum.Her şarkısını ezbere biliyorum,valla be şaka felan değil hatta bir ara telefon melodim "Allah Belanı Versin"idi o derece yani...
Seviyorum yani anlayacağınız olayı abartmadan, onun sanatına son derece saygı duyarak.Bence pop müziğin prensisin İsmail,çizgini asla bozma hemi,Sivas'lı gurbetçim benim!!!

Hiç yorum yok: