20 Kasım 2008 Perşembe

MADDE BAĞIMLISI-1

*Okuduğum bloglar da ki en keyifli yazıların madde halinde yazılan kısa yazılar olduğunu görgüğümden, ben de kendi maddelerimi sıraladığım bir seri yapmaya karar verdim bu da serinin 1.dir...
*6.His de Haley Joel Osment filmin bir sahnesinde "ne zaman ürperirsen bil ki yanından bir hayalet geçiyordur" der,eğer bu doğruysa benim sapık bir hayaletim var çünkü ne zaman işesem ürperiyorum...
*Cefakar New York halkını kim koruyacak bilemiyorum,uzaylısı,canavarı,depremi,meteoru hep bu şehirdedir,gökdeleni gören geliyor durumu vardır,haftasonu aşortmanlarını(eşotmanın bir büyüğü) çekip rahat rahat şöyle bir uzanamıyor garipler,yazık...
*Yemekteyiz programın da ki Nail uyuz oluyorum olum sana,hele Nika'ya o 5 puanı verdin ya yalakalığın da bu kadarı,sanarsın gurme puşt illa her şeyi eleştiricek,koycaksın bunun önüne menemeni ye lan diyceksin,çok bilmiş seni...
*İlerde bir oğlum,bir kızım olmasını isitiyorum,oğlumun adını Efe,kızımın adını Mine koyucam,böylece bir araya geldiklerinde EfeMine olucaklar...
*Stelyo Pipis ne yapıyordur acaba şimdi...
*Friska Viljor grubunu bilmeyenlere şiddetle tavsiye(klişe)ederim,özelikle Gold şarkısı pek bir hoştur...
*Ev arkadaşım Tanrı diye keyfine bir sit-com yazdım ama eğer ki bir yerlerde yayınlanırsa kafamın kesilme olasılığı yüksek,aman diyim...
*Bu günlük bu kadar madde yeter,bir daha ki Madde Bağımlısı programına kadar bir yerlerden Aygaz ın müziğini dinleyin efem...

2 yorum:

sinem dedi ki...

yazı iyi de serinin başlığı daha da iyi :) böyle kendi aklıma gelmeyen başkalarının aklına gelen süper fikirleri görünce çok kıskanıyorum :P

alengir dedi ki...

yiğit özgür ün eski bir karikatüründe vardı bu muhabbet ordan esinlendim:)