26 Kasım 2008 Çarşamba

KIZ KARDEŞİMLE DİYALOGLAR-2

ÇAĞLA:Abi,sana deseler ki ya Çağla'yı öldürücez ya da elini kesicez,hangisini seçersin?
BEN:Kimler diyo bunu?
ÇAĞLA:Yaa sen onu boşver soruya cevap ver!
BEN:Hangi elimi kesicekler, sağ elim olmaz, biliyosun onunla çiziyorum ben...(Çağla'nın burda gözleri dolar)
ÇAĞLA:Hıı beni ne kadar sevdiğin belli(abisi burda gülümseyerek,Çağla'yı öpmeye çalışır)
ÇAĞLA:Öpme beni, istemiyorum,bana deseler ya abini öldürücez ya da senin kafanı kesicez seç,ben kafamı kesin derdim!!!(Abisi burda kahkaya boğulur)
BEN:Kim kızım bu psikopatlar?

...Kız kardeşim kendi kurduğu dünya da ki kötü adamların bana sunduğu seçeneklere verdiğim cevapları beğenmeyen ve kendi kendini ağlatmayı başarabilen 15 yaşın da bir ergen,duygusal ergen,kurgusal ergen!!!

3 yorum:

sinem dedi ki...

bende o dediğinden 2 tane var, ben nerelere gideyim... :)

alengir dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
alengir dedi ki...

çok güzel valla, keşke ben de bi tane daha olsaydı,zaten bu da benim anne ve babama siparişim üzere gelmişti 7 yaşın da iken"kız kardeş istiyorum, benim adım Çağdaş onun ki de Çağla olucak"tam olarak cümlem buymuş:)