24 Kasım 2008 Pazartesi

BRAD PITT ve ANGELINA JOLIE



Brad Pitt ve Angelina Jolie'ye sesleniyorum burdan beni de evlat edinin lütfen.Yanlış anlamayın gerçek annem ve babamla bir sorunum yok ama ben sizin çocuğunuz olmak istiyorum.Maddox,Zahara,Pax evlatlık olan kardeşlerimin isimleri yanlarına da bir adet Çağdaş eklense güzel olmaz mı,bence tam evlatlık ismim var, hem fazla çocuk göz çıkarmaz be.Brad baba(şimdiden alıştım baba demeye) haftasonu baba-oğul aktivitesi olarak baseball oynasak,birlikte Dodgers'ın maçına gitsek...Angelina anne senle Brad babam ve kardeşlerim için brunch hazırlasak,yeni doğan ikizler için patik örsek süper olmazmı hem siz galalara,davetlere gittiğiniz zaman çocuklara da ben bakarım,iş bi okeyinize bakar he deyin anında yanınızdayım,bakın şimdiden kimliğimi bile hazırladım cevabınızı bekliyorum.Sizi seven ,oğlunuz olma adayı Çağdaş Yucin Pitt.

2 yorum:

sinem dedi ki...

"steven gerrard" ve "yucin"lerde koptum :)

alengir dedi ki...

ben de kan grubunda ki "az bulunan cins" yazısına koptum.kendim yazıyorum kendim kopuyorum malmıyım ne:)