31 Mayıs 2009 Pazar

SÜPER LİG


Beşiktaş ilk golü attı Holosko ile,o sıra dev ekranın kurulduğu alandaki has Beşiktaş'lıların hepsi başladı çoşkuyla zıplamaya,golü kutlamaya.Yakılan meşalelerin külünden kaçmaya çalışırken arka sıralardan atılan bira şişesinin sularına maruz kalmamak elde değildi.Zaten o sırada sıkışarak mecburen ikamet ettiğim yerde,hem biraya hemde meşale külüne maruz kalmak değilde sanırım aşırı içkiden çıkan bir kaç kavganın baş rol oyuncusu olan 3 numara tıraşlı sürekli sağa sola küfür eden elemanın atılan biranın sorumlusunun benim olup olmadığını sorgulamasına bozulmuştum!Sordu "Sen mi attın birayı" diye,bu gibi durumlarda her zaman mantığın sesi olan ben o sıra arkadaş grubumdan ayrılıp adeta yanlız bir ceylan olmama rağmen elemanı tersledim "Ben atsam ne olacak diye".Bilmiyorum canımamı susadım ama o an ağzımdan bu cevap çıktı,zira bana bu soruyu soran elemanın grubu oldukça kabalıktı!Cevabıma karşılık bir şey diyemedi,dese belki beni dillere destan bir dayak bekliyordu ama artık tavrımdanmı,yoksa elemanın bir gelip bir giden kafasındanmı bilmiyorum ama bu akşam bir şekilde dayaktan yırttım.Derken bu sırada maçın ilk yarısı bitti,bende hemen maç boyunca ayrı kaldığım ve daha sonra meydana ikamet eden arkadaşalarımla buluşmak için kararlaştırdığımız yere doğru ilerlemeye başladım.Buluşulmak istenen arkadaşlarla ve maçı birlikte izlemek için Beşiktaş'a gittiğim ama birbirimizi maç esnasında kaybettiğimiz arkadaşların hepsiyle buluşup bir daha o kalabalığa girilmeyeceği hakkında hemfikir olduk.Sahile gider gibi olup önce 100. yıl heykelinin olduğu yerdeki dükkanlardan nevale almaya gittik bu sırada benim aklım Fenerbahçe maçında idi,hiç bir iddamız olmamıza rağmen delice bizim maçı merak ediyordum ki daha sonra bu merakımı gidermek için kardeşimi arayacaktım.Neyse nevaleler alındı mekan belirlendi,bir yandan içkimizi içip bir yandan pasajın ordaki McDonalds'sın karışındaki banklarda oturuyorduk.İçkiler içildi,geyikler yapıldı derken İbrahim Toraman'ın golü geldi,o sırada bana bir kaç kez ekseriyetle sigara uzatan ama benim ısrarla kendisine teşekkür edip sigara kullanmadığımı belirttiğim eleman arkadaşım Burak'a "Şimdi biz şampiyonmu olduk" dedi.O sıra Fenerbahçe'ye küfürlerle geçen tezahüratlar arasında çocuğun belki bir çoşku,belki bir merak,belki de bir yabancılaşma ile sorduğu soruya,"Evet" dedik,"Evet sizsiniz şampiyon"!!!

Not:Tebrikler Beşiktaş,artık seneye görüşürüz:)))

2 yorum:

Travis dedi ki...

biri de bendim:)

alengir dedi ki...

Ayağa kalkmayan,bağırmayan,zıplamayan... Fenerli olsun tandaslı tezahüratların hiç birisine katılmadım valla:))