26 Mayıs 2009 Salı

ALO NEVRESİM TAKIMI-3


ALENGİR:Alo iyi günler,Adriana Lima'yla mı görüşüyorum?

ADRİANA LİMA:Evet canim,buyrun benim.

ALENGİR:Nasılsınız dünyanın en güzel bayanı...

ADRİANA LİMA:Ay iltifat ediyorsunuz,yok canım daha neler...

ALENGİR:Tabi ki iltifat ediyorum armut,bırak şimdi alçakgönüllüğü,ailecek,milletcek,melih gökçek hastayız sana!

ADRİANA LİMA:Kikikiki

ALENGİR:Neyse Adriana'cığım bu kadar sululuk yeter,sorularıma geçeyim izninle.

ADRİANA LİMA:Tabi,dinliyorum...

ALENGİR:Son zamanlarda sürekli ülkemize geliyorsun,sevdin galiba Türkiye'yi ha Adrianam?

ADRİANA LİMA:Evet ben çok sevdim ülkenizi.Rakı,balik,boğaz,Türk insanı çok misavirperver...

ALENGİR:Yaa Adriana allahın adını verdim sen yapma şunu,gözünü seveyim sen yapma.Belli ki sanada öğretmişler buraya gelen her turist gibi,papağanlaşıyorsun sende.Adriana Lima'sın olum sen adam gibi bir fikrin olsun,arın şu klişelerden!

ADRİANA LİMA:Ya nediyim ki olum,bana bunları de dediler,herkez sana hasta olur dediler...

ALENGİR:Eee Adriana'cığım biz zaten sana hastayız dedik ya,sen gerçekleri söyle ciğerimi ye be yavrum...

ADRİANA LİMA:Güzel işte be olum ülkeniz,ha şimdi bende buraya gelmeden önce milleti fesle dolaşıyor zannetmiyordum desem yalan olur bak,ama onun dışında sevdim yani,hem Alex benim mahalleden arkadaşım gelmeden önce onu aramıştım.Bir tek Acun diye bi lavuk var,kiss miss bir şeyler diyo paso o sinirimi bozdu o kadar...

ALENGİR:Ulan ya bu Brezilya küçük yer ya da bu Alex'in mahallesi çok büyük...Neyse cogotune.com ben sana şeyi soracaktım,hani bir reklamda oynuyosun ya sen,harbiden nedir cevabın,hayatta en sevdiğin 3 şey nedir yani?

ADRİANA LİMA:Kopeğim,ayakkabilerı...

ALENGİR:Dur gözünü seveyim Adriana,ant verdim bir dur hele.Ya Adriana sen ne yapıyorsun kuzum,ben sana adam gibi bir şey soruyorum sen bana teenage Amarikan kız modeli cevap veriyosun,reklam ağzı yapıyorsun,delikanlı olsana iki dakka,söylesene şudur şudur diye!

ADRİANA LİMA:Öylemi monako,al o zaman sen istedin bu cevabı.Araba anahtarım,cep telefonum ve kısa malbuş hepsi sol elde,hiç şaşmaz.Bunlardır en sevdiğim 3'lü!

ALENGİR:Fekat o melek yüzünün ardında bir Cemil,bir Erhan saklıymış Adriana.Biz seni pembe kakalı bilirken sen "o koza çakarlar koç,maça bitti" adamı çıktın,hayallerimi yıktın?

ADRİANA LİMA:Ne sandın yaprağım öz be öz Brezilya çocuğuyuz,hem sen değilmiydin sabahtan beri gerçekler,gerçekler diye bit bit öten al sana gerçekler,arka cebine koyda kirlenmesin...

ALENDİR:Anaaaaa!

ADRİANA LİMA:Anaaa tabi,lavuktopol seni.Hadi ben kaçtım bakkaldan 2 tane votkalı bira alıp eve gidicem,akşam Berezilyanın maçı var onu izliycem.Hadi sende çok dolaşma buralarda çizerler adamı tışkçkk(dişlerinin arasından tükürme efekti)!

Hiç yorum yok: