7 Mayıs 2009 Perşembe

ISKA


"Seninle benim aramda kocaman bir "Park" vaaar!" dedi dün ki maçta Manchester , Arsenal'e!Kelime espriside geldi ne güzel, o zaman asıl konumuza geçelim kuzum.Aslında dün Arsenal-Manchester yarı final maçını da yazmıştım fakat bir takım teknik aksaklıkar nedeni ile yazıyı kaybettim ve tekrar yazmaya üşendim(Sen git sayfadan çık yap yanlışlıkla bunun adı teknik aksaklık olsun,hadi ordan artist).Neyse benim dikkatimi çeken şey yarı final maçlarının kader anları oluşturan pozisyonların benzerliği oldu.Dün ki maçta genç oyuncu Gibbs'in önünde ki topu ıska geçtiği pozsiyonda Güney Kore'li oyuncu Park golü atarak turu Manchester'a getirmişti.Ronaldo'nun golleri işin kaymağıydı sadece.Bugün ki maçta da gene bir ıska turu geçen tarafı belirledi.Mükemmel bir gol atan ve maçın o anına kadar Chelsea adına maçın adamı olabilecek bir futbol ortaya koyan Gana'lı oyuncu Essien'in 93. dakika da Eto'o'nun önünde ıska geçtiği top gol oldu ve final Barcelona'ya gitti.İki günde ıska geçilen iki top ve belirlenen finalistler.Güzel oyunsun be futbol vesselam.

Hiç yorum yok: