2 Ağustos 2009 Pazar

PAPER CHILD



Paper Child yani Kağıt Çocuk internetin yeni sanatsal modalarından biri.Manga kültürünün dünyada ki anavatanı Japonya kaynaklı bu akım insanların Manga tarzda çizmiş oldukları en fazla bir insan eli büyüklüğünde ki Kağıt Çocuklara çeşitli kamera açılarıyla kazandırdıkları 3 boyutlu formlarla yaratıcılığın sınırlarını zorlayan kompozisyonlardan ibaret.Yukarıdaki resimde görmüş olduğunuz Kağıt Çocuklar Death Note adlı şahane Animenin ana karakterleri olan Kira ve L,İnternette bunun gibi yüzlerce güzel örneği buluna Paper Child'ın yapımı çok kolay.Kalın bir kağıda etkileşime sokmaz istediğiniz nesneye göre çizdiğiniz Paper Child'ı renklendirin ve kesin,geriye sadece doğru açıyla çekilmiş güzel bir fotograf kalıyor...



Ha yok ben bu yazdıklarından bir şey anlamadım illaki görmem lazım derseniz bu sitede kendi Paper Child'dınızı yapabileceğiz basit anlatımlı ve resimli bir klavuz var,artı kafanızda bir kaç fikir oluşması için bu siteye girip fevkalade Paper Child örneklerine bakabilirsiniz,ben beğendiğim bir kaç tanesini alta koyuverdim:



Birde gene unutmadan söyliyeyim,işin püf noktası yukarıda görmüş olduğunuz Paper Child'da ki gibi Kağıt Çocuğunuzu bir yerlerden çekiştirmek,böylelikle daha gerçekçi bir etki elde edersiniz...















Çok güzeller lan,kıskandım ben de yapıcam!

Hiç yorum yok: