30 Ağustos 2009 Pazar

NEDEN LİG TV?


Her sene lige gelen kaliteli oyuncular ve hocalarla olsun,gelişen teknolojik imkanlarla olsun ligimizin kalitesinin sürekli arttığından bahsedilir ama Lig Tv gibi zihniyetlerin olduğu yerde yakalanmak istenen Avrupai kalite artmak bir yana her geçen gün Avrupa'dan uzaklaşmaktan öteye gidemez.

Misal bugün ligin en çok reyting alan 4 takımdan hiç birinin maçı yok ama bu izlenicek maç yok anlamınada gelmiyor ama pardon Lig Tv'nin tutumuna baktığımızda bu anlama geliyor.Ben bir futbol sever olarak bugün Türkiye'nin en modern stadyumlarından birine sahip Kayserispor'un maçını izlemek isterdim,ben bugün 100.yılını kutlayan ve Vassell transferiyle adından söz ettiren Ankaragücü'nün maçını izlemek isterdim,ben bugün ateşli taraftarıyla nam salmış Eskişehirspor'u izlemek isterdim,yarında isterim sonraki günde isterim ama gel gör ki Lig Tv bu 4 büyüksüz günde bile bu maçlardan hiç birini yayınlamayı bugün tercih etmemiş,yarında etmeyecek,sonrada etmeyecek.Çünkü para kazananlar ligin kalitesinin artmasını değil sadece daha fazla para kazanmak peşinde.Geçen sene ligin sonlarına doğru aynı anda 8-9 maçı yayınlamakla övünenler neden şu güzel Cumartesi akşamında 1 tane maç yayınlamazlar anlamak güç ya da değil!

Hiç yorum yok: