30 Nisan 2010 Cuma

BİR ÇATAL ZEVKİMİZ VARDI



Bu sünnetsizlerin yaptıklarına akıl erdirmek zor.Kimi ve daha doğrusu çoğu zaman pozitif anlamda fakat kimi zamanda şimdi ki gibi İsviçreli bilim adamları tadında gereksiz ve işgüzarlık içeren anlarda,negatif anlamda.Ne yapmış bu Baba,Oğul ve Kutsal Ruhçular,moda dünyasının özellikle yaz aylarında biz erkeklere büyük bir lütfu olan düşük belli pantolondan vazgeçmeyen hatunlara demişlerki,düşük belli pantolon giymeyi çok seviyorsunuz ama kıç çatalımda gözükmesin mi istiyorsunuz işte size bizim buluşumuz olan Göt Çatalı Kapatıcı-1500.Gavurların Backtacular adını verdiği bu parça afedersiniz göte monte edilmek suretiyle,kıç çatalını kapatarak olası bir frikiğe mahal vermemeyi amaçlamış...Dedik ya safi işgüzarlık,ekmeğe kan doğramaktan başka bir şey değil,şu ayına oyuna harcadıkları zamanı birazda derslerine verselerdi şimdi Boğaziçi'ni kazanmışları ama nerde,varsa yoksa zirzopluk.



Ha ben bunu beğendim kendime almak istiyorum diyen gacılar ya da kız arkadaşıma almak istiyorum diyen abiler varsa buradan buyursun.Açıkçası bende ailemizin Tesisatçısı Necip ustanın kıç çatalına maruz kalmamak için bir tane alarak kendisine hediye etmeyi planlıyorum.

2 yorum:

Zenana dedi ki...

sünnetsizler, baba,oğul,kutsal ruhçular, gavurlar!! abi dur bi soluklan istersen...

alengir dedi ki...

Yanlış anlaşılma olmasın,o yazdıklarımı özellikle yazdım,e tabi ki gayri ciddi bir ağızdan