17 Ocak 2010 Pazar

EPIC FAIL



Cumartesi'yi nasıl bilirdiniz desem,hepinizin vücut kimyasında hafif bir kıpraşma olur.Kiminize izlenecek bir maçı anımsatırken,kiminize buluşulacak manitayı,takılacak arkadaşları,barları,sinemaları ve bunlara benzer kişiyi eğlenmeye iten sosyal aktiviteleri anımsatır.Haftanın her hangi bir günü bir şey yapmayınca oluyor ama Cumartesi bir şey yapmayınca daha bir yapılmamış hissi veriyor.Sırtına Pazar gününe dayamasının rahatlığıyla insanı dışarı çıkmaya iten bugün,para yoksa yancıkta kişi mecburen televizyona yöneliyor.Normalde izlenesi adam akıllı program sayısı kısıtlıyken,Cumartesi günleri seviye minimuma iniyor.Kanalları gezerken Disko Kralı'na denk geldim,genellikle Okan Bayülgen'i övdüğü kadar anasını babasını övmeyen Türk genç kızlığının favori programı.Televizyon Çocuğu'ndan beri Okan Bayülgen programlarının geneliğidir program içi küçük skeçler.Bu gecede Epic Fail'in anlatıldığı bir skeçe denk geldim.Epic Fail nedir derseniz efendim,kısaca şöyle açıklayayım utanç veren anların doruk noktasıdır amiyane tabirle sıçıp sıvamaktır.Bahsettiğim skeçteki Epic Fail'lerden birisi tokalaşma anında yaşanan aynı yöne hareket etme karmaşası.Açmam gerekirse misal yolda yürürken karşı karşıya geldiğini kişiyle aynı yöne doğru refleks yapma durumunun öpüşme versiyonu.İşte bu versiyonun aynısı başıma Epic Fail'lerin şahbazı tadında gelmişti...

Sanırım 2 sene önce bir Cumartesi gecesiydi.Parasal durum olarak çok iyi olan bendeniz Cumartesi gününün aktivite yaptıran etkisiyle o bar senin,bu club benim takıldığım zamanlardı.Süslenip püslenip kızlı erkekli eğlence grubumuzun erkek kanatlarından birisini oluşturmak için daha önce toplanan gruba dahil olmaya gitmiştim.Gittiğim mekan Beyoğlu'nun cıs'ı tak'la birleştiren elektronik müziğin icra edildiği clublardandı.Neyse ben mekana duhul olup dans eden kalabalık arasındaki arkadaşlarımı gözlemeye başladım.Biraz aranmadan sonra kalabalık arasında dans eden arkadaşım Bilge ve sevgilisi Gökhan'ı gördüm.Yanlarına gittim,önce Bilge ile tokalaştım buraya kadar her şey normal,ardından sevgilisinin elini tutup sağa doğru hamle yaptım o da sağa hamle yapmıştı,derken ben sola hamle yaptım bu seferde sola hamle yapmıştı,ben bu sefer tüm hızımla sağa doğru hamle yapınca,onunda hamlesiyle çarpıştık ve bir dünya insan arasında iki erkek birbirimizin dudaklarına yumulmuş olduk.3 saniyelik o an bir erkeğin nikotin kokulu bıyıklarının bitişindeki kuru dudaklarının tuzlu tadını almanın etkisiyle o kadar uzun geldi ki,o kadar olur yani.Biz kafaları çekip şaşkın bir şekilde birbirimize gülerken iki kızın bizi gödterip güldüğünü fark ettik.Bu hemen tabi manitası olduğu için,gerçek cinsel kimliğini belli etmek için kız arkadaşına abanmaya başladı.Bize gülen kızların gözüne soka soka kız arkadaşıyla yapılan ateşli danslarmı dersiniz,uzun uzadıya yapılan french kisslermi derseniz,her türlü erkeklik ispatı yapmaya başlamıştı.Bir ara işi abartınca kızı bozucak sandım...Neyse,bu dediklerimi yapıyordu ama ben mekana sap gittiğim için mal gibi ortada kaldım.Kendimi çok fena zan altında hissettiğimden olucak,bir an önce boştaki bir manitaya yazıp bağlamaya,sonrada bunların gözü önünde erkekliğimin nişanesi olan hareketler yapmayı tasarladım ama teoride mantıklı gelen planımı pratiğe bile dökemeden bulunduğumuz mekandan ayrılıp başka bir mekana doğru yola koyulduk.Giderken kızlarla gene göz göze geldim,yanlarına gidip "Ben %100 heteroseksüelim lan,şüphe eden varsa hemen benimle sevişsin" şeklinde George Costanzavari birçıkış yapmak istedim ama yapamadım.Olaki bir şey çıkar diye girdiğim mekandan erkek öpen bir erkek olarak ayrıldım,Epic Fail'in kralını yaşadım.O günden beri erkeklerle öpüşürken olabildiğince dikkat ediyorum,tıpk Metroya binerken dikkat ettiğim gibi.

Hiç yorum yok: