14 Temmuz 2009 Salı

MADDE BAĞIMLISI-6

# 6 oldu, 6...

# 6 etti harbiden,o zaman hoş geldiniz mister okuyucu(or miss)...

# Herkez Haldun Üstünel'in Kader Ketia transferinde süpriz yaptığını söylüyor ama ben biliyordum,boşunamı bir önceki Madde Bağımlısı'na "Eller Kader Keita,bilmiyor anneeem..." yazdım zannediyorsunuz akıllım...

# O değilde bu Yüzsüz sıcaklıklar ne olacak bilmiyorum.Harbiden çok yüzsüz ya,bir önceki gün kavuruyor,sonraki gün ise hiç bir şey olmamış gibi kavurmaya devam ediyor,of ki ne offf...

# Bu yaz,asvaltta pişirilen yumurta haberi yapılmadı,habercilerin başına bir şey gelmemiş olmasın,bi arasanıza evini...

# Şimdi heryerde:Beyaz bacaklar...

# Şimdi bazı balkonlarda:Karpuz yiyen yaşlı...

# Bu aralar dikkat ettiyseniz post sayısında eskiye nazaran bir düşüş var,nedenine gelince sakat olan bileğimi yaptırmaya çalışmam dolayısıyla hastanelerde sürtmem ve sanatsal kaygılarla dergi köşelerine koşturmam birleşince işte böyle oldu...

# Önce sol el bileğimde yaklaşık 2.5 sene önce meydana gelen sakatlığı gidermek için Baltalimanı Kemik hastanesine gittim ve hardcore Devlet hastanesi kavası yaşadım,niye 5 senedir hastaneye gitmediğimi hatırladım...

# Röntgen çektirmem gerekti gittim çektirdim,sonra doktora götürdüm ve öğrendimki götürdüklerim benim röntgenlerim değilmiş,röntgenler karışmış,Türk filmimi lan bu...

# Dohtur bey röntgenlere baktıktan sonra MR çekilmemi söyledi,Taksim Acile yönlendirdiler...

# Hastaneye gittim,rendevu aldım ama öyle bir saate randevu verdilerki evlere şenlik,Cumartesi gece 00:30...

# Neyse mecbur Cumartesi 00:30'da hastaneye gittim,sıramı beklemeye başladım,tam bana sıra geldiğinde bir acil hasta gelmezmi,onuda bekledim derken anca 01:40 gibi girdim MR'a,02:00'de çıktım...

# MR'a girmeden önce piercinglerin sorun olup olmayacağını sordum ama onlar sorun olsa ne yazar,dişlerim arkasında teller var ordan yatardım ama herhangi bir sorun teşkil etmeyeceğini söylediler...

# Bu arada gece 02:00 gibi zaten haddinden fazla civcivli olan Taksim'in hastanesinin,normal bir hastane olmasını bekleyemezdin ki zaten değildi,bir tarafta çarçaflı teyzeler varken,diğer tarafta tezat fotografçılarının çok sevebileceği Travestiler aynı potada erimişti...

# Travestiii,Optimus Primeee...

# MR sonuçlarını bana verilen tarihte almaya gittim,yeniden MR çekilmem gerektiğini söylediler ve başka bir tarih verdiler,saat gene 12:30 idi ama bu sefer gündüz...

# İkinci kez MR çektirmeye randevu saatinde gittim ve doğal olarak sıramı beklemeye başladım derken içeri sedyede bir hasta ve yanında 5-6 doktor koşarak ameliyathaneye girdiler,bende herkez gibi meraklı meraklı hastaya bakıp içimden "ne olmuş acaba ?" sorusunu geçirirken,iki tane 20'li yaşlarındaki hatunun bu ne diyeceğimi bilemediğim diyalogları beni aydınlattı:

ESMER KIZ: Aaa ne olmuş?

SARIŞIN KIZ: Sabah bileklerini kesen çocuk,gene intihar etmiş...

ESMER KIZ: Aaaa sabah intihar eden adam mı?

SARIŞIN KIZ:Adam değil,top!!!

# Neyse,normalde sıram geldiği halde alınmadım MR'a,görevli bayan doktor saat 15:00'da alabiliriz dedi anca,onunla tartıştım,baktım olmuyo kabul ettim,geçirilmesi gereken 2 saat için Taksim'deki sinemalardan bana seansı uyan bir tanesinde Ice Age-3'ü izledim,bitince hastaneye gittim,tam MR'a girecekkken geçen seferki gibi bir acil hasta daha geldi ama bu sefer beni aldılar,girdim çıktım ve sonuçları bekliyorum,durum budur...

# Konfederasyon Kupası kampında Amerikalı oyununcu Beasley arkadaşlarına "Sizli,Beasley konuşmayalım" demiş...

# Yeni Argüman: Fatih'in İstanbul'u fettetiği yaştasın bit,Michael(Jackson)'ın öldüğü yaştasın başla(mı)...

# Yoksa siz hala Worst Week'i izlemediniz mi? O zaman ne duruyorsunuz izlesenize,ben izledim pek de bir güldüm...

# SİZ:

- Yazın kolsuz ve dar tişörtlerimi giyersiniz?

- Olurmadık yerde tişörtünüzü çıkartan birimisiniz?

- Denize girmekten çok,plajda yürümeyimi tercih edersiniz?

*Eğer bu soruların hepsi Evet ise siz Kaslı birisiniz dostum ve kışın binbir dambılla yaptığınız kaslarınızı sergilemek için civelek gibi can atıyorsunuz,o zaman kendinizi daha fazla heder etmeyin,soyunun gitsin!

*Eğer bu soruların hepsi Hayır ise,naber!

# Kendi ortaokul ya da lise çağındaki çocuğunu sürekli başkasının çocuklarıyla karşılaştırıp,eloğlunu doyasıya öven anneler,yapmayın bunu,siz başkasının çocuğunu sürekli övdükçe,çocuğunuz daha fazla asabileşicek benden söylemesi...

# Başkasının annesi tarafından kıyaslanan çalışkan çocuklar,uyuz oluyorum olum size,sizin yüzünüzden tahsil hayatım(ız) kıyaslanarak geçti,ot gibi çalıştınız,sokakta top,internet kafede Half Life oynamadınızda ne geçti lan elinize,bi Boğaziçi o kadar,ölürmüydünüz lan sizde iki topa vursayıdnız götler...

# Annesinin başkasının çocuğu ile kıyasladığı ergen gençler,malmısızn olum sizde biraz çalışsanıza derslerinizede annenize koz vermeyin,ben size top oynamayınmı diyorum,oynayın ama azıcıkda ders çalışın ya da çalışmayın ne bileyim...

# Ebru Şallı ölmemiş,Issız bir adada yoga yapıyormuş...

# Umut Sarıkaya'nın deyimiyle "Derek"liğini doyasıya yaşayan "Derek"ler görüyorum özellikle Taksim de.Derek "Osmanbey" diyor,kızlarımız gülmekten ağlıyor,Derek "slow" diyor kızlarımız gene gülüyor,Osmanbey'se Osmanbey nedir yani ama kızlarımız,canlarımız neden böyle?

# Hiç biriniz inkar etmeyin kızlar,hepinizde inanılmaz bir yabancı hayranlığı var o yüzden bu lafım size:Yerli malı,yurdun malı herkes onu kullanmalı...(Ayıca oldu)

# Daha önce Taksim'de Mehmet Ağar ile göz göze gelmiştim,bugünde caddede yürürken Ferhat Güzel'le uzun uzun kesiştim...

# Thom Yorke ne yapıyordur acaba şimdi...

# SORU:Morgda çalışan bir sihirbaz,oyunbazlığını yaparken hani sihirli kelimeyi kullanır?

CEVAP: AbraKADAVRA

# Bize ayrılan sürenin sonuna gelirken ben Alengir hepinize bornoz diyorum,bir dahaki Madde Bağımlısı'nda görüşünceğe dek höşçakalin!

Hiç yorum yok: