18 Temmuz 2009 Cumartesi

ARKADAŞIM ADRIANA LIMA


SELİM:Selamın Aleyküm,nassın Adrianacım...

ADRIANA LIMA:Vealeyküm selam,nasıl olsun ve Selim'cim bildiğin gibi,yuvarlanıp gidiyoruz.Çay suyunu koyuyorum,içeriz dimi...

SELİM:İçerik,içerik.Eee Adriana söyle bahalım hamilelik nasıl gidiyor?

ADRIANA LIMA:Ay sorma Selim ya,her gördüşüm şeyi hayvan gibi yiyorum,iyice şiştim duba gibi oldum yaa...

SELİM:Öyle deme gız,iki can taşıyosun artık yiyecen tabi,hem ne kaddar yakışmış sana hamilelik,kilo almışsın,yüzüne renk gelmiş yavv...

ADRIANA LIMA:Ayy Selim sağol ya sende olmasan varya...Şeker istermisin çayına?

SELİM:Tek şeker ossun...

ADRIANA LIMA:Tamam Selim,sen çayını içe dur ben izninle Sarma yapmıştımda,onu ısıtıyım bi,kocamda gelir neredeyse şimdi...

SELİM:Yaa Adriana şu gergedan gafalıya kocam dime,yapma bunu,hala ahlım almıyor,sen nasıl gittinde o herifi koca diye goluna daktın!

ADRIANA LIMA:Öyle deme Selim,erimdir o benim,karnımdaki sabinin babasıdır!

SELİM:Ya öyle er olmaz ossun Adriana,öyle er olmaz ossun,bütün gün topun peşinde goşturan adamdan er mi olurmuş!

MARKO JARIC:Sen gene mi geldin buraya,ne konuşuyosun lan arkamdan gene!

SELİM:Ne arkandan gonuşçam lan,yüzünede derik,senin Adrianamın eri olman heç içime sinmiyor!

MARKO JARIC:Sana ne lan,sen kimsinde karışıyosun!

SELİM:Öz be öz Sarıyer çocuğu,Kastamonu'lu Selim'im asıl sen kimsin,gergedan gafalı,kim bilir ne oyunbazlıklar yapdında girdin biçarenin ahlına,taktın gül gibi gıza yüzüğü!

ADRIANA LIMA:Ay yapmayın çocuklar ne olur,çok üzülüyorum kavga etmeyin,oturup karşılıklı çay içelim,hadi Selim sende çayını soğumadan koyda

SELİM:Yoh Adriana sen heç goyma bana çay benim tadım gaçtı bi kere,buranın havası bozuldu,ben galkayım Adriana başka zaman uğrarım gene...

ADRIANA LIMA:Tamam Selimcim,sonra görüşürüz...

MARKO JARIC: ...

SELİM:Heç ahlım almıyo ya,heç ahlım almıyo!

Hiç yorum yok: