18 Temmuz 2009 Cumartesi

CITY UMRUMDA DEĞİL


Oynadığı futbol kadar yüksek egosuyla orantılı olarak yaptığı açıklamarlada dikkat çeken Ronaldo,bu açıklamarına bir yenisini daha eklemiş.94 Milyon Euro'ya Real Madrid'e transfer olan ve takımının İrlanda kampında Pazartesi oynanacak Shamrock Roves maçı ile ilk kez Madrid forması ile sahaya çıkacak Portekizli oyuncu,düzenlediği basın toplasında soruları yanıtlamış...Manchester City'nin kendisine yaptığı teklifle hiç ilgilenmediğini belirten Ronaldo,City'nin son dönemde yaptığı transferler içinde "City umrumda bile değil ve benim problemimde değil.City artık Chelsea,Arsenal ve United'ın problemi onlar düşünsün.Ben daha çok Barcelona,Valencia gibi ligdeki rakiplerimizi takip ediyorum,kendimi Barcelona ile oynayacağımız maçlara hazırlanıyorum..." demiş...

Açıklamarıyla kendinden emin gözüken Ronaldo'ya bir Barça sempatizanı olarak şunu söylemek istiyorum:Bekleriz koçum!!!

Hiç yorum yok: