5 Haziran 2009 Cuma

NELER OLMUŞ NELER


Bu gündemide iki dakika yanlız bırakmaya gelmiyor doğrusu.Dün gece NBA Finalleri dolayısıyla geç uyuyup,haliyle geç uyandım.Bilgisayarın başına geçip neler olmuş hayatta diye bir bakayım dedim ve baktığımla kaldım.Gündem adeta benim uyumamı mı bekliyormuş ne.Öncelikle artık "onun bunun futbolcusu" hüviyyetine bürünen Mehmet Topuz'u Fenerbahçe-Beşiktaş hattında bu sefer Fenerbahçe almış.Hatta resmi site açıklama bile yapmış,galiba Mehmet Topuz artık Fenerbahçe'nin ama ne olacağı belli olmaz bakarsın yarın gene Beşiktaş'ın olur...Neyse gündem bu kadarla kalmıyor tabi,ikinci şaşkınlığı ise Galatasaray'ın yeni teknik direktörünü ve yardımcısını görünce yaşadım.Bir kaç gündür Co Adriaanse'leri,Juan DeRamos'ları,Schuster'leri kovalayan Galatasaray herkese günün süprizini yaparak Hollanda'lı antrenör Frank Rijkaard'ı ve yardımcılığına Johan Neeskens'i getirdi.Eto'o-İbo takası gerçekleşti gibi,Kaka Real'de dedi Zidane,Sadri Şener istifa etmediğini açıklamış ,hede olmuş,hödö olmuş,falan,filan,filan dersaneleri...

Daha transfer döneminin başında bunlar oluyorsa önümüzde ki günlerde daha bomba haberlere hazırlıklı olmalıyız,bende bundan sonra uyumuycam lan:)

Foto by Fabio

Hiç yorum yok: