30 Haziran 2009 Salı

MESSI vs RONALDO



Gezegenin son birkaç yıldır en formda ve haliyle adlarından en fazla söz ettiren iki futbolcusu Cristiano Ronaldo ve Messi, saha dışında futbol otoritelerinden, klişe tabirle "sokaktaki adam"a kadar bir çok kişi tarafından sık sık kimin daha iyi olduğu futbolcu olduğu konusunda karşılaştırıldılar.Saha içi karşılaşmalarının sonunda Messi galip ayrılmış olsada bir önceki sene Ronaldo'nun galibiyetini unutmamak gerekir.Neyse asıl mevzuya dönecek olursak bu iki futbolcuyu bir çok kişinin yaptığı gibi bende karşılaştırmaya karar verdim ama benim karşılatırmam tamamen futbol dışı olup,iki oyuncunun bana yaptığı çağrışımlar üzerinedir,ne idüğü belirsiz gibi olsada güzeldir,ben beğendim,bakalım siz beğenecekmisiniz:

# Messi mahalle adamıdır - Ronaldo mahalle serserisi

# Messi lise mezunu - Ronaldo lise (1) terk

# Messi çıkma teklifi eder - Ronaldo laf atar

# Messi annesinin pazardan aldıklarını giyer - Ronaldo iki kuruşluk maaşını marka giysilere yatırır

# Messi kuyrukta bekler - Ronaldo "Kapı şeklim var" der

# Messi kopya veren - Ronaldo kopya çeken

# Messi otobüste arkaya doğru ilerleyen - Ronaldo "Arkaya doğru ilerleyelim beyler" diye bağıran

# Messi kızlı ortamda arkadaşı tarafından bozulan - Ronaldo kızlı ortamda arkadaşını bozan

# Messi aldanır - Ronaldo aldatır

# Messi Ice Tea - Ronaldo Nestea

# Messi Rock - Ronaldo Pop

# Messi Berber - Ronaldo Kuaför

# Messi eski Hababam Sınıfı - Ronaldo yeni nesil Hababam Sınıfı

# Messi "Nasılsın" - Ronaldo "Naber kanks"

5 yorum:

Adsız dedi ki...

güzel yazı olmuş ama senin yüzünden cobansalata blogunda birbirimize girdik. Lütfen böyle kışkırtıcı yazıları biraz daha yumuşatarak yaz:D

cemil dedi ki...

V. Ö. Tadında çok güzel bi yazı tebrik ederim

alengir dedi ki...

Ozhano:Hahah abi valla elimden geldiğince yumuşattım,napiyim Ronaldo'nun sıfatına bakınca bunları görüyorum:))

Gala's:Vuvuzela'ya karşı olsamda karşı fikir olması açısından blogunuzu destekleyeceğim.

Cemil:Teşekkürler yorumunuz için ,haklısınız V.Ö formatlı bir yazı oldu,ama iyide oldu:)

Bahadır dedi ki...

"uykusuz"daki gibi olmuş :)

alengir dedi ki...

Bahadır:Evet,üstümdeki Uykusuz etkisinden kurtulamıyorum:))